Ajatukset jotka pitää saada muistiin.

Tarvitsen kirjahyllyjä. Haluan kirpputorille. Jaksaisimpa siivota joka viikko.

Mulla on taas angiina. Tosin se on jo helpottanut aikalailla. Tän vuoden kolmas angiina. Kaikista kamalin tauti ikinä. Ja mulla kun se pistää mut ihan sänkyyn valittamaan. Särkee joka paikkaa ja ihan oikeasti ainoa tapa lievittää on ääntää. Tulee vähän mieleen synnytys mutta synnytys on paljon kivempaa. Tietää että siiä seuraa jotain hyvää. Kävin ihan terveyskeskuksessa päivystyksessä, missä en yleensä käy. Oon tottunu pääseväni yksityiselle heti, mutta tietenkin oli perjantai ja kaikki ajat täynnä. Mutta joka kerta kun joudun kunnalliselle menemään kokemukset sieltä on vain hyviä :) nytkin oli niin pirskutin komea ja mukava lääkäri ettäh! Yleensä nää päivystävät kattoo ihan hissukseen ja mutisee jotakin, antaa reseptin ja heittää ulos. Mut ei perjantaina :) Mun olo oli ihan kamala, kuumetta oli 39 astetta ja haisin hielle :D Mut joo, oli siellä muitakin jotka mua hoiti: hoitsu joka oli todella mukava ja nielunäytteenottaja oli oikein ymmärtäväinen :) Oon tässä kyllä paranemaan päin.

Niin siivousurakka jäi sit siihen kun tulin kipeeks. Oon täällä vähän tehnyt uutta järjestystä ja järkkäilly tavaroita. Plus ottanu kaiken turhan kirppislaatikkoon. Haluisin keittiön järjestykseen ja astianpesukoneen. Jos jollain on nurkissa ylimääräistä astianpesukonetta niin voitas käydä kauppaa? Mieluiten pk-seudulta. Mä olen sanonut että en ota astianpesukonetta siihen saakka kun itse jaksan tiskata. Nyt on tullut stoppi. Koulu, työ...ei oikein kerkee tiskailemaan.

NIin ja keittiö sikskin kuntoon että voisin ajatella tuleva joululahjoja. Voisin levittäytyä siihen lehtiä selaamaan.

Yläkerran askarteluhuonekkin on muuten siivottu. Siellä on hieno retrovieras/askarteluhuone, mutta se kaipaa vielä järjestelyä askartelutavaroiden saralla. Olenkin tässä miettinyt useaan otteeseen että miten joillain on varaa ostella askartelutarvikkeita koko ajan? MInäkin tein sitä kyllä, mutta kun tämä tauko tuli niin en ole pahemmin ostellut mitään. Ihan hirveitä määriä jotkut ostelee. Ymmärrän kyllä ne jotka työkseen tekee, mutta ne jotka harrastelee :) Ihmettelen vain että mihin ne käyttää ne tavarat. Nimimerkillä yksi huone täynnä askartelutarviketta!!! :D Ehkä olen vain kateellinen kun jollain on rahaa vielä ostaa askartelutavaraa, sillä hinnat on nousussa niissäkin tavaroissa.

Niin siis pitäisi aloittaa askartelemaan. Ideoita on vaikka minkämoisia! Ja yksi hyvä teko itselle-elämä vaatisi sitä, että askartelisi jotakin päivässä. Rakas harrastus on ihan jäänyt koulun varjoon. Toki me tehtiin tunneilla viime vuonna vaikka mitä koulutoveriemme kanssa, vastalauseena niille ihmisille jotka luokallamme kutoivat joka tunti. Se levisi kuin kulovalkea :D Tehtiin lähinnä helmitöitä..mutta mahdollisuudet oli vaikka mihin! :D ehkä sitä jatkaa enslukuvuodelle. Mutta se ei ole sama kuin askarrella yksikseen.

Haluan askarrella, tehdä joululahjoja. Joulukortteja.

TYö. Olen miettinyt tässä pitäisikö minun jättää työt. Siis kerhonohjaukset vähemmälle.Viime vuonna harmitti niin vietävästi kun en osannut sovittaa koulua ja työtä oikein ja siinä jäi kummatkin vähän retuperälle. Sen kyllä huomasi :( Mutta joskus pitää todeta että kaikkeen EI VAAN yksinkertaisesti pysty. Tänä syksynä on tosin eri juttu. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni tehnyt kerhoille kunnon suunnitelmat. Olen aina mennyt mutulla. Mutta viime vuosi kertoi sen että jos haluaa tehdä hyvin kummatkin, koulun ja työn niin pitää suunnitella. Jospa kuitenkin kokeilisin vielä :)

Poika. Kasvanut kamalasti. Ja alkaa olemaan aika hulivili. Osaa jo vaikka mitä. Hauskaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Mutta jotenkin minusta tuntuu että en anna hänelle tarpeeksi. Harmittaa ihan vietävästi sekin. Mutta eiköhän se tästä.

Voi, pitäisi laitella kuvia piakkoin kaikesta! Mulla on kamalasti kuvia joita näyttää. Kasvimaalta, kesäkeittiöstä....paljon kaikesta muustakin. Pitäisi vain saada aikaiseksi! Alkaa jo itseäkin ärsyttämään tämä kuvaton blogi :)

SIitä muuten puheen ollen. Koska askartelu on jäänyt selvästi vähemmälle ja tästä on muotoutumassa enemmän koko elämääni (sehän on aina sitä ollut :)) käsittelevä niin ehkä se pitäisi muuntaa kokonaan sellaiseksi. Minua kiinnostaa seuraavat asiat enemmän kuin askartelu:

- oman pään sisäiset ajatukset ja niiden selventäminen sekä kehittyminen

- opiskelumotivaatio ja sen kehittäminen

- kasvimaa, luonto

- kirjat joita keräilen

- ruoka

- uudet elämän tavat ja niiden käyttöön otto

- luova kirjoittaminen, ylipäätään kirjoittaminen

HAHAHA rupes ihan naurattamaan toi miten otsikoin noi! Ihan kun koulun eesseiden aiheita! XD o_O  ai kamala sentään. No mutta se on totuus. On vielä vaikka mitä mitkä pyörii päässäni tällä hetkellä, mutta musta tuntuu että pitää lopettaa kun tuo hulivilinä alkaa oleen sen verran raju että heitän meidät pihalle olemaan ja kohta meille tulee muuten vieraitakin. Pitänee mennä tuonne yläkertaan iltasella koneen kanssa istuksimaan. Jos laittais niitä kuvia ja kertois vähän viimeviikkoisesta työpestistä :) ja niin niistä levykkeistäkin (laitoin itselleni muistiin ton ed. :D)

Sekava oli kirjoitus, mutta niin on tällä hetkellä kirjoittajan ajatuksetkin, toivottavasti saitte selkoa!

Omii