Joopsista joo.

On ollut vähän kaikenlaista kiirusta. Nyt on hiihtoloma enkä oo periaatteessa tehny yhtään mitään...Lähdin lauantaina kotoa kotikotiin extemporee ja oon täällä vielä. Oon käyny uimassa ja siihen se sitten jääkin.

Stressaamista en jättänyt kotiin...mikä on harmi. Mä voisin ihan suosiolla luopua stressistä. Sanon vaan kaikille että elkää alottako keittiöremonttia!! Oon tässä ootellu 9 kuukautta keittiön valmistumista ja täytyy sanoa että meinaa mennä hermo. Ihan ku tässä oottelis lasta joka on yliajalla...toiset, esim amerikkalaiset valmistaa 200 neliön talon viikossa ja mun keittiön valmistuminen kestää 9 kuukautta ja rapiat päälle.  Ja tossakaan keittiössä ei ois viikkoo kauemmin menny jos oisin saanu itse päättää. On niin kaikkea valittamista, mutta en voi niitä kai julkaista :D Vaikka moni varmasti haluasi kuulla, koska tässä ei oo nyt kyse siitä että työmaalla olisi joku suurempi este...tai raha...

Askartelut on siksi jäänyt paljon vähälle. Ja ajatelkaa ihmistä jonka rentoutumisjutut on RUUANLAITTO ja ASKARTELU ja se tyyppi ei saa toteuttaa/rentouttaa itseään....mikä siitä tulee? Onneton. Olemme siis käyneet syömässä miehen vanhemmilla jotka asuvat tien toisella puolella (lukekaa rivien välistä)....

Pientä projektin tynkää on siskon kanssa suunniteltu ja se on antanut vähän valoa arkeen. Jospa se kuitenkin tästä rupeis eteneen. Varsinkin kun huomenna lähdemme isän kanssa kohti remppaa...isä tulee ja tekee valmiiksi. Onneks mulla on kuitenkin osaava isä! Huokaus.

Mutta tämä valituskirjelmä loppuu nyt tähän. Toivottavasti jaksan tulla kirjoittelemaan vähän parempia kuulumisia pian :D

Ainiin -3kg, tuskan ja tappelun tuloksena! Olen siis tapellut syömisen kanssa....ja yrittänyt samalla laihduttaa. Ja niin hienosti -3 g kuitenkin!! Tunteet ovat siis pelissä. Syön jos mua harmittaa!

Omii