Kyllä oli perse päivä tänään töissä!! Sain aamulla lääkärissä tietää että en ole kesällä lihonnut kuin kilon! Siitä meinasin lentää perseelleni ihan täysin ja olin TODELLA hilpeä ja iloinen. Kunnes. Menin töihin. Ei ollu lapset samaa mieltä. Pari penskaa siinä rallatteli läskiksi, että sillee. Tosi kiva. Lapset on lapsii, tiedän kyllä mutta minun mielestäni jossain menee raja. Ja kun kerroin lapsille että jos tuo ei nyt lopu niin minä kerron vanhemmille. No niimpä minä sitten kerroin. Toinen vanhemmista otti asian todella vakavasti ja pyysi lastaan pyytämään anteeksi. Tämä ei sitä tehnyt ja juttu jäi maanantaille. Toisen lapsen vanhempi olikin sitten vähän koppava. Joo, tiedän että olen lihava, mutta ei se oikeuta lastasi sitä jankuttamaan! Eukko vaan sanoi että no voi voi ja katsoi siihen malliin että no lapseni on täysin oikeassa.

Tossa vaiheessa jos minun lapseni olisi sanonut jotain läskiksi, oli se kuka tahansa, lapsi tai aikuinen, mies tai nainen olisin sanonut lapselleni että nyt tulet tänne ja selität miksi olet niin tehnyt ja pyydät anteeksi. Mutta näin ei tämän vanhemman kohdalla tapahtunut. Mua sapettaa ihan sikana kun se lapsi saa nyt sitten tehä sitä aina kun äitimussukka ei puhutellut!

Jos oisin oikein veemäinen niin....

Mutta minähän en jonkun lapsen takia masennu vuosiksi ja jätän sen äidin ihan omaan arvoonsa, sillä on päässänsä enemmän vikaa kuin minulla. Mitäs mieltä te lukijat olette? Hänhän siitä lapsen kasvatuksesta sitten vastaa kun lapsi ei ole enää kontrolloitavissa.

No mutta minä olen kuitenkin iloinen siitä ei ole tullut  takaisin kuin kilo ja arvatkaa!! Olen kasvanut pituutta yhden senttimetrin!!! Hurjaa. Lääkäri sanoikin että se tekee paljon painoindeksiin :) heh. Sain minä kyllä vähän noottiakin ja joudun verikokeisiin ja ynnä muuhun...

Nyt Say asiaan.
Say siis lähetti minulle tälläisen paketin tuossa viikko takasperin
821150.jpg
On paperia, ääriviivatarraa, tavallista tarraa, kukkakoristeita ja noita hassuja lehtiä :) että kiitos vain SAY ilostuttamisesta.

Tällä viikolla tuli pikkuriikkinen paketti jossa oli kortti ja sinisen/turkoosin värisiä koruhelmiä. Ei hajuakaan mitä niistä väsäisi.
(laitan kuvan kohta pian kun saan siirrettyä sen kamerasta koneelle)

Nyt saunaan ja illan viettoon. Huomenna menen veljen lapsia hoitamaan.

-OMii-