Mä olen leiponut tänään sämpylöitä ihan yksikseni! Leipä oli loppu ja jotain piti saada mahan pohjalle.

Oon kyllä leiponu sämpylöitä ennenkin, varsinkin sillon ku oli koulussa. Mutta kotona en IKINÄ ole saanu nousemaan taikinaa ja niistä on tullu pahoja ja kivikovia. Ette ikinä arvaa kenen sämpylät on tänään nousseet ja onnistuneet täydellisesti! Minun! Oppia ikä kaikki :) Nyt pitäs koittaa vielä tehän pullia joskus. Haluisin tehä sellasia pullia, mitkä ei oo kuivia. Jotkut tekee sellasia. Mitehän niistä sais "kosteita" :)

Eilen pääsi itkukin tän remontin takia. Mä en yleensä itke pienestä, mutta nyt stressi oli tosi suuri. Mua inhottaa ku ei saa mennä suihkuun sillon ku haluaa...ja se kai mut sai surulliselle tuulelle. Me ollaan siis käyty miehen vanhemmilla tossa tien toisella puolella..mutta sinne ei kymmenen jälkeen mennä suihkuun, mieluiten kahdeksalta.

Sanoin että ens viikonlopun jälkeen ei oo mitään edistystä tapahtunut, niin mä hommaan oikeesti omilla rahoilla tänne jonkun tekemään. Miehen isä siis omistaa kiinteistön ja näin ollen haluaa rahottaa kaiken. En valita siitä, mutta asioiden pitäis mennä joskus eteenpäinkin!

Mutta nyt sämpylöiden ja kahvin kimppuun :)

KLO 14.27
Kiitoskset Helmi_fi:lle decomatskulähetyksestä :) tälläistä sain. En halunnut purkaa paketteja kun kaikki on sikin sokin :)
1918736.jpg
KIITOS!!

Omii