Käytiin Satun höpötyksiä kanssa Leimailutaivaassa. Tämä oli ensimmäinen käytini. Olin vähän ihmeissäni, koska olin odottanut jotain ihan muuta :) eli että siellä olis ollut vähän enemmän äksöniä, eikä vaan kaupankäyntiä :) mutta ihanaa oli. Mukaan ei tarttunut paljoa, koska ajattelin järkevästi...tavaraa on jo niin paljon että vanhatkin täytyy käyttää pois ja toiseksi, minulla ei ole tilaa! Vielä kun nuo töistä tulleet tavarat lasketaan mukaan niin kertakaikkiaan ei ole tilaa (tähän väliin että tuleepas ulkona paljon lunta!!!).. joten etsiskelin vain sellaista mitä tarviin:

Leimasintyynyjä, pieniä sellaisia, koska en ole niin leimailuun hurahtanut ja näitäkin tulen tod. näk. käyttämään ihan johonki muuhun :D siitä sitten myöhemmin..tuosta kuvasta puuttuu cateye color box mistähän lie syystä jäänyt pois kuvasta....

Heinikan aleloorasta löytyi tällläiset poikamaiset leimasimet. Lähinnä etsin juuri poikamaisia leimasimia ja vähän erikoisia.. Nämä on erikoisia mielestäni :) Näitäkin tulen käyttämään vähän muussa kun korttiaskartelussa.

Ja tietenkin papereita... :) poikamaisia nämäkin. JA tuo alin on Satulta vaivan palkkaa! Siitä olen iki onnellinen!! kiitokset.

Ja nämä ötökkä tarrat! vähän ottaa päähän kun huomasin sen ale lootan niin myöhään, että näitä poikamaisia juttuja olis varmaan ollu enemmän jos olisin ajoissa huomannut!!

Ja tämä. Olin kahmimassa taitopuoti paperinauhan laatikkoa jossa oli noita muotteja kun sieltä ihana myyjä otti puheeksi tuon massan. Näytti mitä oli tehnyt tosta ja minä ostin ehdottomasti tuota massaa ;) ja kokeiltu on! Tässä vähän esimakua, harjoittelua :)

Kerhoon lapsille ystävänpäiväkortti koristeita. Olisin antanut muuten tehdä itse, mutta ei kerkeä ystävänpäiväksi millään! Joten olin niin ihana että tein ne. Tuli montaa lajia sydäntä. Tuo tassu kuvio on tehty leimasimella, kaikki sydämet ovat maalattu H2O-väreillä ja joihinkin laitoin glitteriliimaa, joihinki tavallista glossyä ja johinkin krakleeraus glossyä;

Krakleerausglossyllä tulikin aika veikeitä :) mutta olen huomannut että tolla krakleerausliimalla on huonotapa "varista" pois jos ei ole kunnon tartuntapintaa ja jos on hiukankin ohuempi paperi se vetää sen ruttuun! mutta kokeilu jatkuu :) Olen myös leimannut näihin sydämmiin kukkia, niistä kuvaa myöhemmin.

Postaan vielä yhden kivan jutun erikseen :) Kiitokset leimailutaivaasta Taavalle!

Omii