Pyäää

Ei kukaan muuten haluais hetekoita? Tuolla meidän tulevassa asumuksessa niitä ois kaks kappaletta :D että jos joku haluaa niin hakee saa, ehee. Ne menee muuten romupajalle...

Niin ja ihmiset. Ois Scarpetan kiertävä kiiltokuvakirjekuori-rinki  tarjolla tuolla Asakartelukammarissa  että osallistukaa siihen niin saadaan homma alotettua! Eli Askartelukammari/Swappeja ja vaihtoja - valitettavasti vain rekisteröityneet pääsee tohon kategoriaan.

Täällä mä oon piirrelly Pokémoni-piirrustuksen eräälle ip:läiselle joka tykkää noista :) Mulla on niin ikävä niitä naperoita. Tänään soitin sinne uuteen paikkaan ja hui kauhee mitkä vuorot!! eka päivä on ihan iisi 11-16 mutta lauantai ja sunnuntai 14.30-22.30..UPS. Noh, kiva kuitenkin päästä taas töihin!

Nyt meen tekemään ATC-kortteja mun ja Tanjan 100 teeman projektiin. Mä oon saanu lähetettyä 40 kpl jo Keijukammarin Tanjalle ja yhteensä mä olen saanut valmiiksi 70kpl :) Kaikki sanoo että noitten tekemisessä loppuu into ja ideat...Mä en oo vielä ainakaan kokenu tuota. Ja toivottavasti ei tuukkaan :)

Viikonloppu tulee ja me lähetään huomenna vähän shoppaileen!! Mä haluisin jo nyt ampasta sinne, mutta....Eli ensin mennään kattomaan miehelle uudet pokat ja sitten jatketaan hönkönggiin sieltä sitten ikeaan ja muihin huonekalukauppoihin ja varmaankin pysähdytään jumbossakin. HIIIIIIIII. Vähänkö mua innostaa. Ja mukaan tulee siis miehen veljen avokki Esme :D

Että raikasta sadepäivää kaikille!!