On vähän vähälle jääny tää blogin päivittäminen. Mulla on edelleen printteri mun kaverilla lainassa, mutta saanen sen kohta takaisin. Siis skannailuja, en jaksa aina kuvata kameralla kun se on niiii iso prosessi siirtää ne kuvat koneelle. Mulla kun on tapana aina laittaa ne cd:lle ja muistikortille samalla kertaa ja siinähän menee ikuisuus tietty :D

Täällä ootellaa ekaa äiskäpäivää :) voi ihanuus. Leivoin miehen kanssa kakkupohjan tänään ja toivoin ettei se lässähtäisi. Ostin varmuuden vuoks monta kennoa munia XD että jos sattuu menee perssiilleen niin onpahan munaa tehä uus :D no joo. Otin uunista ulos ja katsoin kun se pinta laski laskemistaan ja onneksi!! onneksi se pysähtyi siihen reunan kohdalle. Eli en saanutkaan lässähtämään sitä! Täytyyhä ny äiti ihmisen osata kakku leipasta! Oon ennen inhonnu leipomista, mutta parin onnistuneen sämpylän jälkeen olenkin aika taitava siinä. Heh.


Pitäis vielä miehen kanssa tehdä kortti hänen äidilleen pojalta. Onhan meidän poika hänen ensimmäinen lapsenlapsi ja mies lupautui tekemään kortin pojan kans :) tai no, mä oon siitä asti ku ollaa yhessä ollu "pakottanu" miehen tekemään kortin äidilleen ja isälleen :D heh, mutta mukisematta on tehny. Musta on hauskaa että se tekee sen, mun mieliks. HAUSKINTA on että usein nää isovanhemmat (miehen vanhemmat) kehuu että Omii se on taas hienon kortin tehny ja kun sanon että se on kyl miehen tekemä niin ne vaa kattoo että täh. Siis taso on hyvä :D miten sen nyt sitte kattookin.

Poika on oppinu vähän ryömimään :) menee napansa ympäri ja ottaa jo pari työntöä eteen päin ja minä luonnollisesti siirrän lelua aina kauemmaks. heh. Ja ihanan reipas poikamme syö tosi reippaasti kiinteitä. On niin ihana kuunnella sitä suupalallista kun ruoka kohtaa pienen kielen ja tulee ääni Mmmmmm! Ja hyvää on. Äitiä kiitetään ihanalla leveällä hymyllä! Ihana poika.

Askarrellu en oo vähään aikaan, tää kevät väsyttää ja siks toisekseen ulkona on ollut tekemistä. Olen kuvannut vähän teille, mutta yritän saada purettua sen kameran joskus!! Lähipäivinä toivottavasti. Mutta väsymys on tosi suuri. Poika herää aamulla klo 7 ja minä silmät ristissä toikkaroin aamun ja pistän pojan kanssa nukkumaan aamupäivästä ja siltikin nukuttaa!

Elämäntaparemontti menee ihan ok. Parantamisen varaa aina on. Mutta empähän syö ylen ainakaan. Paitsi nyt tänään salaattia vedin. Vähän tuhdimpaa salaattia. Mutta suotanee se minulle. Ei ole morkkista ainakaan kun tietää että huomenna puutarha kutsuu! Mutta nyt taitaa kutsua sänky. Gutnattia! mun äidillä oli tapana sanoa kun olin ihan pieni. Rakas äiti. Huokaus :'I 

Hyvää äitien päivää kaikille äideille!!

Omii