On lähteny vähän huonosti käyntiin. Pitäis ostaa pimentävät verhot niin sais ton pojan nukkumaan tonne makuuhuoneeseen. Tällä hetkellä se nukkuu sohvalla vaunun koppaosassa. Makkari on niin valosa niin ei taho nukkua ja sitten on niin väsyny että kiukuttelee sitä ja sitten ei saa unen päästä kiinni kun kiukuttaa.

Poika on kasvanu ihan kamalasti. Mun täytyy reenata käsilihaksia koska musta tuntuu että oon ihan voimaton. Poika syö kamalasti ja mun maito tisseistä ei tietenkään riitä joten pitää antaa lisämaitoa. Mutta pääasia että poika saa syödäkseen.

Tää viikko onkin sitten kiireinen, on paljon tekemistä :) tänään mennään hakemaan tv-tasoa ja ehkä eksytään johonki toiseen huonekaluliikkeeseen, ikeaan? En tiedä vielä. Huomenna on mamma-kerho ja keskiviikkona suunnittelin meneväni yhden ip-lapsen luo kun sen äitillä on vaatteita :D ja muutenkin treffaamaan heitä. Torstaina varmaan lähden hyvinkäällä käymään synnäriltä tapaamani kaverin luona ja ehkä käyn näyttämässä siellä vanhalla työpaikalla poikaa kans. Perjantaista en tiiä ja viikonloppu on vielä auki :D

Mulla on muutens huomenna synttärit. Täytän kokonaiset 25v! Jotenkin vaan en tunne itseäni tuon ikäiseksi. Olen paljon nuorempi :D

Jipen atc-kortit on kahta vaille valmiit. Ihmettelen kyllä niiden näin nopeaa valmistumista, mutta lasta onkin hoitanut ihan isi itte :D pitäähän senkin nyt joskus saada hoitaa. Mä vaan oon sellanen että se tulee jotenkin luonnostaan multa se hoitaminen joten unohdan aina välillä että mieskin vois lastaan hoitaa ja olla sen kans. heh.

Nyt menen tekemään ne kaksi puuttuvaa korttia ja sitten levitän pyykit kuivumaan. Sit poika varmaankin jo heräilee syömään. VOi mamma-arkea :)

Omii ja pieni poika. Kissat ja koira :D