Joo, hain liimaa sitten :) nyt on pystyny tekeen vaikka mitä. Vielä pitäs kokeilla yhtä uutta liimaa josko se ois hyvä noitten atc korttien tekoon.

Niin ja mies osti mulle tollasen kannettavan fiskarssin paperileikkurin. Ihan älyttömän kallis hinta tollasella muovisella kapistuksella! Mutta kovin olen onnellinen kun nyt sellanen on :) hehee..Hyvä on valittaa että kun ei oo sitä ja ei oo tätä niin sitten yhtäkkii tuleeki jotain. Hih. Äijä kyllästyy kuuntelemaan.

Tuosta tulikin mieleeni:
Mä mietin joskus ja mietin vieläkin että kun ihmiset kysyy että mitä haluisin esim. joululahjaks tai synttärilahjaks. Sitten kun sanon että vaikka muutamat kuviolävistimet ja leimasin sarja olis kiva saada niin tyypit on että "Mitä sä niillä?! Et sä sellasii tarvii" ....Niin miksen tarviis? Sit saa jotain tylsää mitä ei ikinä käytä! Mä en oikeestaan koskaan saa sitä mitä toivon, kun ne yleensä liittyy askarteluun. Miten ihmiset voi (ihan hyvillä mielin ihmettelen tätä, en katkerasti :)) ajatella että mä en sellasia tarvi? Nehän ne on mitkä mut iloseks saa. Ja mä oonki nyt sanonu että älkää kysykö mitä haluan, ku ette kuitenkaan suostu ostaan sitä.

Vähän sama ku pienempänä kirjottelin tosi paljon kirjeitä (oli joku 30 kirjekaveria siihen aikaan,...ja aika menikin sitten yleensä kirjotteluun...) ja rahaa meni reippaasti postareihin ja ku joulu lähesty ja tyypit kyseli että mitäs sais olla, toivoin postimerkkejä ja enhän mä niitä saanu. Ne oli turhaa toisten mielestä. Ja mulle ne ois ollu kaikki kaikessa. Onneks mun isä oli niin ihana että joka viikon maanantai se laitto mulle meijän sopimaan salaiseen paikkaan 50 markkaa ja mä ostin koko rahalla postareita.

Okei pitää mennä kattoon josko ruoka olis valmista...joo, tiedän myöhään syödään..mutta ku tää nyt meni näin pitkäks. Oli kaikenlaista tossa loppupäivästä.

Oikeen ihanaa loppuiltaa kaille ja paljon positiivisia ajatuksia!!hiphip.

Omii