Heipä kaikille taasen!

On ollu niin hulinaa ja hulsketta tässä ettei oo ehtiny koneelle istahtaa. Toistaseks haittaa se että tää nettiliittymä ei ole ihan meillä kotona :) anoppiappilassa. Mutta ei tännekkään pitkä matka ole ja koneenihan istuu tässä mieheni poikamiespoksissa :D Tästä on tullu mun toimisto, heh.

Okei joo, työt on siis alkanut ja sen myötä myös laihduttamiset sun muut. Löysin lähellä olevan CMS-clubin "toimipisteen" ja sinne olis tarkoitus suunnata hyvinkin pian! Olen todella iloinen että on noinkin lähellä :).

Työt on alkanu hianosti ja lapsia tulee oleen meijän ryhmässä 24 kappaletta. Huh. Nyt tää alku on menny aika rauhallisissa merkeissä kun lapsia on ollu sellaset korkeintaan 6 kappaletta päivässä. SIis se mun työpaikka on vuoropäiväkodissa :) Ikähaarukka on 3-6 vuotiaat. En oo aikaisemmin ollu päiväkodissa töissä ja ottaa hiukan koville kun on niiiin paljon opittavaa! Mutta muutamia ihania lapsia on kerääntynyt ympärilleni :) ja arvatkaa mikä on mun ensiviikon työn kohde?!! MÄ SAAN SIIVOTA MEIN ASKARTELUKAAPIN!!! heh. Kukaan muu ei oo yhtään innoissaan sen siivoomisesta. Mutta MÄ olen! Hih.

Tänään on vapaapäivä ja oon hoidellu kaikenlaisia asioita puhelimitse. Kaikkee sitä joutuukin tekemään kun muuttaa. Kaikki pitää hoitaa. No mutta onneks sain nyt päällimmäiset hoidettua.

Remppa on vaiheessa :) Katto on pesty maalausta varten ja sen jälkeen puretaan lastulevy lattiasta jonka alta löytyy lankkulattia. Päätettiin jättää se lankkulattia ;) on sen verran hyvässä kunnossa. Sit joskus sen voi päällystää jollain kun alkaa kyllästyttään. Eli lattia pitää hioo ja maalata uudelleen. Sitten alkaakin seinien peittäminen levyillä ja lasikuitutapetti pintaan. Putkisto ja sen jälkeen kaapit seinään...kuullostaa kauheen nopeelta, mutta sitä se ei oo. Hitaasti edistyy kun ollaan kumpanenkin töissä. Talkoot järjestetään kyllä sitten kun saadaan siihen kuntoon että sitä voi tehdä talkoolla :) suunnitelmat on kovat :) Ainiin ja sähkömiestä tarvitaan sähköjen pois ottamisessa..Ei uskalla ite ottaa kun ovat niiiin sokkeloiset.

Okei mutta tämä riittää tältä päivää :)

Omii