Jösses.

Muisti on mennyt, kun en muista oonko saanut viimeaikoina vaihtoja tai muuta, mutta kiitos lähettäneille kuitenkin jos on lähettäny :)

Ja sitten urputukseen. Viikko on alkanut. Iloisin mielin eilen töihin ja sinne piti tulla uusi työntekijä meidän kanssa opettelemaan. Eipä saapunut paikalle, puhelin kiinni. Tämä työkaverini joutui syystä ja toisesta puhutteluun. Ja niin vähän puhdistettiin ilmaa. No tänään. Olen ollut yksin ja tuuraaja saapui yhdeltä. Niinhän siinä kävi että työkaveri otti itteensä, eikä kestänyt palautetta. Syytti minua mustamaalaamisesta pomolle ja ynnä muuta. Sanoin vain hänelle että on ikävää että hän on ottanut itseensä ja sanoo minua tyhmäksi kun olen sekaannuttanut pomon tähän. Mitä muuta tehdä jos toinen ei kuuntele jos sanon keskenään? Hän valitti vatsakipua ja sanoin että on parempi mennä kotiin, koska jos se on vatsatautia niin hän tartuttaa kaikki. Joten hän lähti kotiin lepäilemään.

Mulla meni loistavasti päivä. Oltiin pihalla lasten kanssa ja muutamat lapset oireili pikkasen, mutta selvittiin. Nyt tämä viikko tuurareiden kanssa ja ens viikosta ei tietoa. Mutta ei haittaa minua, jotenkin on vain helpompi olla. En tiedä työkaverin kohtalosta, mutta pahalta näyttää. Minä en ole ainoa joka hänestä on valittanut. Mietin miten minä ottaisin tuollaisen puhuttelun ja palautteen...hän oli siis jo kolmatta kertaa pomon syynissä. Ei ole koskaan tapahtunut tuollaista itselle, mutta olen kyllä aina sanonut että mulle PITÄÄ sanoa heti jos teen jotain väärin. Että pystyn korjaamaan tilanteen. Enkä ota itseeni jos toinen näkee toimintani vääräksi vaan yritän korjata. Toki varmaan tulee paha mieli, kelle ei tulis. Tässä tapauksessa työkaverini väittää kiven kovaa että hän on toiminut juuri niin kuin on opetettu ja mikä todella pistää minut miettimään että miten minä hänet olen opettanut...

Olen tässä tehnyt parit atc-kortit että jos joku haluaa vaihtaa ne kanssani niin olis kiva :) laitan tässä mahd. pian kuvaa niistä. Tietääkö muuten joku sellaisia askartelublogeja jossa olisi vaihtoja? Mieheni juuri kommentoi, heh, että ompas heinoja decoiluja tässä äidinrakkaus-decossa :) Hauskaa että hänelläkin alkaa nää askartelutermit olemaan hallussa :D Harva mies tietää mikä on atc tai deco :)

Mutta nyt menen askartelupajani ääreen miettimään mitä tekis.

Omii