Iloista aurinkoista vappuiltaa kaikille!

Meillä täällä laitettiin noi ulkoilukamat esiin, eli puutarhatuolit ja pöytä! Ollaan vietetty aikaa ulkona, mutta liian vähän. Poika nukkui vaunuissa jonkun tunnin verran ja heräsi. Siihen loppui mun kukkapenkin mylläys. Pitänee ottaa toi kantoliina ens kerralla taas käyttöön.

Oon vähän väsynyt. Mä en mitää muuta inhookkaa niin paljoa ku että on väsyny keskellä päivää! Se on rasittavaa. Mut tää on joka keväistä mulla. Joten kestämme sen. Ainoo vaan että poika vissiin vaistoo sen väsymyksen ja kiukkuaa todenteolla. Voi tietty olla että on hänellä on kasvukipuja/ikenet kutisee :D mutta ottaa koville kun se ei viihdy edes sylissä. Karseeta kattoo kun ei oikeen tiiä mikä sitä vaivaa. Voi vaan lohduttaa ja välillä tarjota ruokaa, vaihtaa vaippaa ja yms. Mä vaan haluisin että mun pikkunen ois iloinen :D

Jeps jeps. Pitäs saada se skanneritulostin takaisin. Tänään varmaankin. Katsotaan nyt miten menee tää loppuilta pojan kans. On siis lainassa miehen veljellä, tulostavat sillä hääkutsut, mitkä on todella ihanat :D ehkä saan luvan esitellä sen teille?! Pitänee kysyä.

Mutta ei mulla taas mitää muuta, ihanaa kun tulee kesä ja saa olla pihalla. Eikä tartte pukea nii pirusti päälle. Ja mikä parasta, lenkkeily vaihtuu puutarhan hoitoon!! heh.


Mut nyt meen kyttään josko pojan isovanhemmat ois tullu kotiin, ovat ollee matkoilla :D

Omii