Joo kotona ollaan. Tultiin tossa hetki sitten ja heti piti koneelle päästä...ehkä pieniä vieroitusoireita.
Keittiössä kattilassa poreilee kaurapuuro...syystä että mikään muu ei nyt maistu. Maha on niin sekaisin ja pullee ku jumppapallo! Avokki juo trippiä tossa vieressä ja aikoo hänkin ottaa puuroa kuhan valmistuu.

Eli otettu on. Ja en aijo ottaa kyllä vähään aikaan mitään muuta ku vettä ja mehua. Ja arvatkaa kun tässä on niin terveellisesti laihduttamisen takia syöny niin on toi massu aika sekasin siitä määrästä pitsaa ja hamppareita mitä viikonloppuna tuli mäyssättyy! Kapula on kaamee. Tai ennemmin se mulla johtuu siitä etten oo kovasti nukkunu. Mutta hauskaa oli! Voi että sitä kaipaa Joensuuhun joskus niiiiin kovasti. On se kuitenkin mun toinen koti.

Joo ja sitten asiaan. Osallistuin tässä taannoin Travelling Notebook- kiertoon kirjasella kirjeitä äidille. Oli ihanaa lukea ringin ihmisten kirjeitä joita he olivat äideilleen kirjoittaneet. En oikeasti uskonut että ihmiset kirjoittasivat niin tunteella ja rehellisesti. Oli oikeesti ihanaa että ihmiset "purki" tuntojaan tuohon. Itse kirjoitan useasti äidille vaikka hän ei täällä olekkaan, se on jonkinlainen terapeuttinen tapahtuma. Äiti oli yleensä se ihminen jolle mä kerroin mitä vaan. Nyt mä en saa vastausta, mutta ainakin voin kirjottaa. Asiaan siis. Mä haluan palkita pari ihmistä, jotka kirjoittivat niin tunteella vihkoon!

Eli AinoKyllikki. Sinä kirjoitit niin kauniisti äidistäsi, että minulle tuli kyyneleet silmiin. Tuntuu että meidän äidit oli aikalailla samanlaisia. Sinut palkitsen!
Ja Hanna. Jos tietäisin äitisi osoitteen, laittaisin kirjeesi eteenpäin :) Mutta en tiedä, niin en voi. Mutta sinä olet ansainnut myös palkinnon! Että laittakaahan tyttelit spnä mulle osoitteenne niin lähetän teille paketin :) omii(miuku)luukku(piste)com