Mä olen siivoillu tuolla talolla aika tiuhaan, kun siellä on edellisen asukin ja myöskin appianoppilan tavaroita varastossa...nyt pitä sitten saada mahdutettua johonkin keittiö kamat, minun siis, kun keittiö ei ole vielä valmis, lähelläkään. Muutkin roinat pitäs jonnekkin saada. Noh, tilaa kyllä on jonkun verran mutta järjestellä täytyy!

Joo, me käytiin viime viikonloppuna vähän shoppailemassa. Käytiin ikeassa josta ostettiin MALM-lipastot x2 ne tuli vaatteille. Eli miehelle oma ja mulle oma :) sitten käytiin kodinanttilassa ja sieltä sitten hypättiin koti-ideaan...ja sieltä tarttui mukaan sohva joka tuli eilen <3 Kulmasohva on hän. Ihana. Kunhan vain sais tuolta edellisestä asunnosta tuotua tavarat. 25 pvä on viimeinen oleskelu siellä.

Ja niin uutisia uutisia. Meille tulee vauva...........KOIRAvauva :D hehee moni jo luuli että ihan oikee vauva :) ei vaan koira vauva. Se pitäisi hakea ensiviikolla. Affenpinseri on hän rodultaan ja poika. Mitähän kissit mahtaa sanoa...aluksi on varmaan ihan kamalaa. Mutta eiköhän ne totu siihen. Hope so.

Niin ja Paperikierteestä tuli tilaukseni :) ihania papereita, vielä kun kerkeis jossain välissä niistä jotain väsäillä! NOh, kaikki ajallaan.

Lähdetään tänään kotikotiin käymään. Lauantaina kun on mummun hautajaiset. Toivottavasti on nätti tilaisuus, meinaan siitä ei voi olla niinkään varmaa...

mutta tässä katsaus tämän hetkiseen toimintaani :D näkyillään!

Niin ja minut on haastettu...Eikkali ja Esteri haastivat kummatkin...pitääkö mun nyt kaks kertaa tehä tuo 7 faktaa itestäni. Ehkä mä teen vaan yhen. Sit pitäs haastaa 7 lisää..minä haastan vaan kolme!

1. Kellään ei oo varmaan mitään epäselvyyksiä siitä että mä tykkään tehä kaikkee mahdollista käsillä, askartelusta puiden pilkkomiseen...

2. Mä olen aikahyvä roskis jolle voi kertoa kaikki murheensa, minä sitten lajittelen ne eri pisteisiin ja ajan kaatopaikalle :) teen sen mielelläni!

3. Olen fanaattinen pyykinpesijä ja erittäin tarkka  siivotessani

4. Tohon edelliseen lisäten että en ole niin siisti ihminen, eli minua ei haittaa jos kaikki paikat on sekaisin...yleensä on..mutta sitten kun saan inspiksen kaikki on järjestyksessä....ehkä pari päivää :) olen kova järjestelemään!

5. Olen extemporeé lähtijä. Jos jotain tulee mieleen, vaikka että lähetään yhtäkkiä honkongiin niin sopii mulle.

6. Mun läppäri on HP. Ja haluaisin uuden tämän tilalle vähän "isomman"...voin lukea itseni nörttien joukkoon..

7. Olen vesimies.

Siinä teille. Kenet minä haastaisin...hmmm. Haastan Jaatiinan, Ingridhan ja Viuhdin