Podetaan jo kolmatta päivää oksennustautia. Töihin ei oo menemistä...eikä kyllä oikeen kiinnostakkaan :D Jatkuu vähän tää loma, vaikkakin hieman "surkeissa" merkeissä. Mutta ei haittaa. Oon saanu alotettua taas uuden projektin...ihan ku niitä edellisii ei olis...no MUTTA. Saippuat on siinä vaiheessa että kypsyvät nyt komerossa sen 3 viikkoa vielä. Tuoksuvat ihan kivalle ja muutenkin näyttää hyvältä. Laitan kuvaa sitten vasta ku ovat valmiita :) eli siis siistitty paremman näkösiks..

Joo siis tää mun uus rojekti tapahtuu virkkaamalla. Mä oon niin ihastellu kaikissa kuvissa sellasii virkattuja pitsiverhoja! Ja oon yrittäny löytää kirppiksiltä sellasii, mutta huonoin tuloksin. Niitä ei oo tai sitten ne on mun pudjetille hieman hintavia. NOh, minä kaivoin lankani ja koukkuni esiin ja nyt on sitten tehty verhoa kovasti. Virkkaaminen on siitä kivaa kun sitä voi tehä oikeestaan ihan missä vain :)

Kamerasta on yllättäin loppunut patterit joten laitan taas kuvaa kun saan patterit. Malli on Novitan 2/2000 lehdestä joutsenet. Novitan lehtee en oo ikuna lukenu, mutta sisko oli ostanu kirjaston poistomyynnistä ison kasan ja niitä selaillessani löyty montakin ohjetta. Ajattelin alottaa vaan sellasesta pienestä :) haaveenani on tietenkin virkata päiväpeitto! Siinä varmasti on duunia :)

Mutta lähdempä tästä virkkailemaan. Moro!