Onpas kevät ja koko VUOSI mennyt nopeasti!

On ollut kaikenlaista. Lähinnä kiirettä. Ettei ole kerennyt oiken blogia kirjoittelemaan, vaikka olisi vaikka mitä kerrottavaa.

Ja nyt kun on täällä koululla, tietokoineilla ollaa, ei tule mitään erikoista mieleen :D hassu tämä pääkoppa. Mulla on ollut tässä mietteissä uudet tuulet. Askartelun saralla on vähän hiljaista, mutta siihenkin on into tallella. Aika vain ei yksinkertaisesti riitä kaikkeen ja jostain on luovuttava hetkellisesti. Ja tässä kohtaa se on näköjään ollut tuo askartelu ja blogin kirjoittaminen.

Harjoittelujakso loppui juuri ja alkoi tällainen orientaatio. Harmittaa ihan kamalasti olla täällä, kun harjottelussa oli niin kivaa. Mutta paremmalla mielellä kuitenkin nyt koulussa kun viime syksynä. On mielenkiintoiset aiheet. Mutta silti. Olisin mielummin töissä tuolla. Olemmekin tässä vähän jo suunnitelleet mun syksyä ja tänään saan tietää miten se etenee. En lopeta koulua, mutta jotain muutoksia tähän on saatava, turhaudun täällä ollessani....Mutta onneksi meillä on maailman kivin tehohopsari, joka lupasi ottaa selvää!

Poika on muuten aikas iso jo. Potalle opetellaan vasta nyt, mutta se onkin ollut suht helppoa. Hän osaa jo hienosti :) mitä nyt pikku vahinkoja sattuupi. Puhua pulpattanuthan se on jo iät ja ajat. Nyt alkaa vähän vain se uhma nostamaan taas päätään :) poika täyttää 28.5 kaks ja puoli vuotta! Aika menee niin hurjan nopeasti.

Niin ja kun tää kesä on nyt tulossa niin tietty nää puutarhahommat on päässy kovaan vauhtiin :D toivottavasti saadaan satoa taas! Painotan nyt nää kasvatettavat siihen mitkä voipi varastoida :) kaikki mitä viime syksynä tuli niin on syöty.

Ainii joo. Onhan meillä sattunutkin jotain. Jääkaappipakastin meni rikki ja ollaan tässä oltu 1,5 kk ilman jääkaappia...onneksi on kellari. Odoteltu ollaan siis vakuutusrahoja. Ja nyt pitäisi sitten löytää yhteinen aika ja mennä ostamaan uusi. Mutta pian.

Jaahas, nyt alkaa tehtävien tekeminen joten tältä erää heips. Päivittelen sitten kun kerkeen. Iloista kevättä kaikille!

 

Omii