Hiljaisuus meinaan. Pakko oli tulla kertomaan :D

Mä olen tänään ollut ekaa päivää lomalla...tai siis työtön mikä lie hoitovapaalainen. En ihan täysin, kun kesäkuun toinen viikko menee leirillä. Mutta tämän päivää olen ollut vain kotona. Nauttinut siitä ettei tarvii lähteä minnekkään. Samalla painanut mieltä se että ei oo saanut aikaiseksi siivota...tai tehtyy mitään askarteluja. Olen vain lymynnyt ne ajat netissä...toki siis pojan kanssa olen ollut. Päikkärit ja iltaunoset, ne hetket, niitä tarkoitan.

Mutta olen myös tänään kerennyt tekemään ihania tonnikalapihvejä, alusta asti kermaperunoita. Tehnyt yhden persikkajuustokakun ja leiponut leipää. Siitä olen niin onnellinen että vihdoista viimein osaan tehdä LEIPÄÄ! Kokeilussa on jos minkinmoista reseptiä.

Netissä oloaikana olen löytänyt niin mielenkiintoisia blogeja että huhheijjaa! Ja kädet siis syyhyää kovasti päästä tekemään! Tällä kertaa nämä intoilut menee tuunauksen puolelle.

Askarelussa pitäisi saada monet kortit väsättyä ja parit kirjaset BIA:lla. Myös atc-kortti päivityksiä pitäisi tehdä myöskin. Mutta en ota ressiä.

Grilli on vieläkin muuraamatta, mutta haluan että se tehdään rauhassa. Mikään ei oo niin hirveetä kun grillata sellasella mistä ei tykkää! Ja siitä pitää tulla hyvä. Malli siis muuttuu melkein joka päivä, mutta sou. Mieskin sanoi että mitä sä nyt koko ajan grilli se vain on...MUTTA mulle se ei ole mikä tahansa grilli! Se on kaikkienaikoijen paras grilli ja minähän sen päätän millainen siitä tulee kun kerran kokkaankin! :D

Juu-u. Olen saanut jopa kasvattini kasvamaan: Meirami, salvia, silopersilja ja timjami. Ne on oikein hienossa kasvussa. Viime viikonloppuna pistettiin maahan porkkana, retiisi, kyssäkaali, punajuuri, kahta erilaista hernettä, kahta eri lajiketta sipulia..hhmmm joku tais unohtua. Mutta ihanaaaaaaa mulla on kasvimaalla tulossa kasviksia! Vielä on laittamatta kynteli, basilika ja monta muuta maustetta! Kunhan noi kelit nyt vaihtuisi.

Poika kasvaa kovaa vauhtia. Tulee niin paljon sanoja jo ja lauseitakin jo muodostaa. Tarkasti tulee Auto meni, mopo meni, toinen kukka (kaksi kukkaa kukkalaudalla :D) eilen se sanoi että kolmas. Tää toinen-sana on kyllä joka asiassa nyt. Ollaan sitten opeteltu että kolmas ja neljäs :D ja laskettu kukkasia verhosta. Poika on niin kova lukemaan kirjoja että! Ja äiti ja isihän lukee. Ajatella että se osaa sanoa jo keltainen, sininen...näyttää taivasta sormellaan. IHANA POIKA. Harvoin on pahalla tuulella, toki niitäkin kiukkuja tulee, mutta niin ohi menevää. Oltiin tällä viikolla neuvolassakin ja ihan yllätyin suuresti että pituutta ei ollut kuin 82cm! En tiedä miten pitkä 1.5v kuuluu olla, mutta poika käyttää 86 koon vaatteita. No jaa, aivan sama, metrijuhlat vaan menee pitemmälle ellei ota mitää spurttia :D Äitin pikku hanipupu.

Joo-o. Jotenkin tässä nyt ei oikein osaa olla niin että työt on loppunu...siis kun tuntuu että ens viikolla on niin paljon tekemistä. Ja harmittaa nuo säät! Ekaa kertaa elämässäni olen vihainen kun sataa enkä pääse pihalle hoitamaan kasvimaatani! Mistä se johtuu :D en tiedä.

Mutta johan tässä onki turistu että pitää alkaa nyt sit väsää jotain (ts. selaan nettiä :D). Hyvät yöt kaikille!

BAck on track, Omii