Joo :) Tänään olen penkonut maata oikein urakalla. Hyvän sään lykkäsi, ei sada eikä paista aurinko kuin vähän väliä. Ei ole siis tuskasen kuuma ollenskaan :D

Minä olen siis meidän talolla täällä. Ruvetaan remppailemaan sellasta rintamamiestaloa ja kova homma on eessä. Mut ei hätää, pikkuhiljaa pikkuhiljaa.

Ja niin sain minä sen työpaikan. Jee. Siis se oli jo suullisesti annettu minulle puhelimessa. Ja jatko sitten on epävarmaa, mutta työlläni osoitan kannattaako heidän sitten jatkaa sopimusta.

Mä laitoin mun köynnöskrassit maahan ja ne nuupahti ihan kokonaan! Mä en tajua ja toivon kovasti että ne komiat alut ei kuole! Sitten tein penkin tähti(en nyt kuolemaksenikaan muista mikä toi loppuosa on!!)"kukkille" ja raahasin tosta naapurin pellon laidalta korissa kiviä siihen. Ja löysin kaks IHAN pyöreetä kivee! Niihin maalailen naamat sit ku kerkeen.

Perjantaiksi sain hoito keikan porvooseen ja sinne pitää mennä hoitamaan sellaista pikku poikaa 1,5 vuotta on hän ja aivan ihana <3.

Otin askartelutavarat mukaan ja anteeksi nyt aluksi se että kaikki lähetykset mitä olen lupaillut on myöhässä. Ne on pakattu ja tulossa kyllä kuhan pääsen täältä korvesta postiin :) se on huonopuoli että kun on asunut niin pitkään "kaikki palvelut lähellä" paikassa että nyt sit pitää tottuu tähän että ei aina pääse postiin...mutta ei hätää on mulla mies joka sitten niitä kuskaa töistä tullessaan postiin.

Mutta nyt pitää mennä taas tuonne pihalle.

Jaa niin, Tiuku meinas eilen jäädä auton alle...Nämä kissani kun eivät ole ulkokissoja niin päästin ne valvotusti ulos. Tiuku uhkarohkeena juoksee vaan sinne maantielle ja mä jäin vaan kauhuissani katsomaan kun auton ääni kuulu...noh onneksi se säikähti ja LÄHTI tulemaan minua kohti!Ettei sinne auton alle. Mun kauhun hetket. Mä en tiä mitä oisin tehny jos se ois jääny alle! Mun rakas pikku murmeli
119980.jpg
Tässä hän loikoilee parvekkeela viime kesänä.