Täällä on vilskettä ja vipinää ollut. Vaikkei mitään erikoista oo tapahtunutkaan. Oon virkannu kovasti ja yhden kassin sain valmiiksi, kuva tulee taas vähän myöhemmin :D Olen myös touhuillut pienten yllätysten joulukaleteria ja sepä vasta kivaa onkin ollut. En voi siitä kuvaa laittaa koska ensinnäkin se ei ole valmis ja toiseksi sen saaja ei saa sitä vielä nähdä :D Olis kiva tehdä useempi kalenteri, mutta nyt ainakin tämä yksi aluksi.

Olen nyt perjantaihin saakka lomilla, sitten parin viikon rutistus ja työt loppuu. Olin siis vain sijainen....mutta eilen laitoin 6 paikkaan työhakemukset ja yhdestä soitti saman tein. Käväsin haastattelussa ja ottasivat minut mieluusti, mutta mainitsin siitä että olen hakenut ammattikorkeeseen ja siitä saan tiedon vasta marraskuussa ja koulu alkaisi tammikuussa jos sinne sitten pääsen.... Mua harmittaa itteeni kovasti koska oisin siltä istumalta saanu sen paikan ja haastatteluun olis tullu vielä 4 kpl....ja nyt jos en pääsekkään sinne kouluun niin meni yks varma paikka....höh.

No sit täytyy vain ajatella että jotain muuta on tulossa. Okei mutta nyt laitan muutamia kuvia elukoistani :D
988101.jpg
Piltti meni keskelle kukkapenkkiä koiraa piiloon...

988102.jpg
Tiuku poseeraa talomme portailla.

Lupasin joskus laitaa kuvaa uudesta menopelistäni...taustalla miehen auto...yleensä se parempi annetaan naisen käyttöön, mutta meillä mennään toiste päin :D Miehen auton perässä on Esmen entinen auto...
988122.jpg

Ja tälläinen eiffeli meijän olkkarin ikkunasta näkyypi....jospa laittas jouluks valot siihen...ei oo pariisi kaukana...
988105.jpg

Nyt hellurei taas. Koitan saada niistä askarteluistakin joskus kuvaa tänne :D