Ei oo oikeen helle...mikä onkin sitten ihan normaalia, kun mulla olis lomaa koko kesä niin lupaavat vaan sadetta ja sadetta ja plaah. :) Pitihän sitä päästä marisemaan :D

Joo kukkapenkit, ne nyt saa odottaa, tiedän että olen myöhässä niiden kanssa, mutta enpä päässy aikasemminkaan alottamaan. Nyt minä siirryin sitten sisätiloihin. Rupeen ottamaan maalia pois muutamista huonekkaluista jotka säästämme tuolta talolta. Siellähän on kaikkee ihanaa huonekalua mitkä pitää laittaa uusiks. Joskus ovat maalanneet hienot puiset tuolit ja piirongit ihan kummallisen väriseks. Tiiättekö sellasen myrkynvirheen ja neon oranssin! Mä en käsitä mistä ne maalit pääsi useankin talon sisustukseen! Meillä kotikotonakin oli noita kahta väriä ja sit sinistä. Yäk. :D
Ehkä nekin joskus tulee muotiin taas...muttei kyllä minun huusholliin.

Tää piironki minkä nyt ekaks kuumapuhallan ja rapsuttelen maalit pois tulee olemaan minun askartelu laatikostoni :) vaikka hiukan hampaat irvessä saa niitä laatikoita aukailla...hehe. mut ei haittaa se on vanha ja hieno. Minä aijon maalata piirongin kerman valkoiseksi ja ehkä laitan siihen sitten väriin sopivia koriste maalailuja. En tiedä vielä.

Remontti oottaa alkamistaan, pieniä viivästyksiä tulee, mutta kyllä se alkuun saadaan. Pitää vaan  miettiä muutamat asiat tarkasti nyt ettei sitten tule mokia jotka huomataan sitten vasta kun työ on tehty. En malta odottaa että saan vasaran käteeni!!

Atc-kortteja on tullut paljon tehtyy ja kohta on sadan teemastakin melkeen kaikki tehtynä, että Tanja Keijukammarista: Kortteja on tulossa varmaankin keskiviikkona sinne kun tänään laitoin postiin. Eli vastaus kysymykseesi, saa lähettää lisää :)

Mummun hautajaiset on 7.7 mikä on aika hassua kun moni menee naimisiin just tollon...mutta minkäs teet kun sukulaiset tahtoo..olisin kyllä ite halunnu sunnuntaille sen. Mutta minkäs teet...

Okei mutta tää tyttö lähtee nyt kattomaan mitä sitä vielä tänään voisi tehdä :) Juhannuskin tulee pikkuhiljaa :)

mutta iltoja kaikille!