Käytiin tänään neuvolassa punnituksessa ja nyt on lähtenyt paino nousemaan ihan hyvin :) onneksi. Mutta katsellaan vielä pari päivää ja sitten taas mennään neuvolaan.

Päivät kuluu kyllä nopeesti ja oon kyllä aika energinen, vaikka luulin että olisin ihan poikki. Mutta en sit kuitenkaan ole, mikä on ihan hyvä.

Oon kirjotellut pojan nukkuessa melkein kaikki joulukortit ja -kirjeet. Mulla on tapana lähettää kirjeet muutamille ystävilleni, niille joiden kanssa ollaan todella harvoin yhteyksissä, mutta ovat kuitenkin jääneet mun sydämeen ikuisiks ajoiks :) joten jouluna on aina kiva lähettää kuulumiset kirjeitse. Varmasti lämmittää mieltä.

Sitten pitäis tehdä pojan ristiäiskutsut...mulla on iso probleema niiden kans. Tilasin Kirsikalta sellasia vaunu leimasinkuvia ja niistä pitäis väkertää kortit. Mutta ongelma on siinä että en oikeen osaa tai tiedä että millain mä ne laitan. Ja väritän. No onhan noihin ristiäisiin vielä aikaa, ku pidetään ne vasta tammikuussa. Mutta intoo olis kyl tehä....ei auta ku alottaa vaan.

jeps. mutta nyt taas kotiaskareiden pariin :D Niin ja tänään pidetään miehen kans pikkujoulut :D Mä oon himoinnu jo jonkun aikaa ilmestynyttä Kumfu Banda-(kirjotetaanks se noin...?)elokuvaa ja tänään se oli pakko käydä ostamassa. Ostettiin sitten vähän namia, suolasta ja juomista. Glögiä ja kokista...mies osti vastusteluistani huolimatta joulukaljaa itellensä... :( noh, rokotan häntä sitten joskus tosi paikan tullen :D hahaHAHAAA!! Julmaa.

Omii