Sain kaveriltä VÄHÄN vaatteita :) oon niitä sitten tänään lajitellu. Pitäisi laittaa pyykkikone pyörimään sillä ne pitää tietty pestä vaikka ne on jo pesty...haluun ne "meidän" hajuisiksi.

Poika nukkuu tällä hetkellä. Eikä siihen mennykkään ku 6 tuntia...siis nukuttamiseen. En oikein tiedä miksi se taas vaan itki. Maidot se pulautti ulos ja tutti ei kelvannu. Lähdettiin sitten kärräilemään. Ulkona sit nukahti kyllä. Mutta nyt nukkuu tosi huonosti.

Mä olen kokenut tällä viikolla sen kun lapsi kieltäytyy tissistä. Se on mitä hirvittävin tunne ja näky. Ihan selvä nälkä pojalla, mutta kun vie tissille niin alkaa ihan armoton huuto ja kiukkuaminen. Ihan kamalaa katsottavaa ja kuunneltavaa. Olen ollu todella maassa asiasta ja tuntuu että oon huono äiti. Miksen kelpaa?

Olen hakenut apua netistä ja niillä konsteilla ollaan nyt sitten yritetty saada poikaa syömään tissiltä. Yöllä syö hyvin, mutta hän onkin niin unen pöpperössä ettei tajua katsoa mitä suuhun työnnetään. Tänään aamulla ei saanutkaan hepulia heti, vaan vasta toisella syöttö kerralla. Ja turvauduin pulloon vaikka ei saisi. Mutta en voi katsoa sitä kirkumista! Ensi viikolla tiistaina on neuvola ja otan asian puheeksi. Haluan imettää enkä halua vielä luovuttaa. Todennäköisesti lakko johtuu siitä että maitoa ei tule kuin vähän aikaa, ja poika hermostuu kun on nälissään.

Joskus mietin onko tää yrittäminen sen vaivan arvoista... kun pullosta näkee paljonko on syöttänyt ja niistä ajoistakin tulis hieman säännöllisemmät. Mutta jotenkin en vaan vielä voi, ottaa niin koville siirtyä pulloon, vaikka se ei ole huono vaihtoehto. Pitäisi laskea rimaa?

Muuten on menny ihan hyvin. Kai. En ole väsynyt enkä mitään, mutta jotenkin tuntuu raskaalta ja surulliselta tämän viikon touhut. Ehkä se tästä.

Olis muuten myynnissä tollane manduka kantoreppu. Ei oo kertaakaan käytetty kun mä en tykkää siitä. joten hinta on 85 e ja postikulut maksan minä. Väri on puuvilla, luonnon valkoinen. Ken haluaa ottaa yhteyttä s-postilla.


Mutta ny pesukoneen kimppuun. :D


OMii