Heipsuli hei!

Olen tässä mietiskellyt näitä kortti juttuja. Mä tykkään kovasti leimasimista ja omaan niitä jo jonkun verran, MUTTA...Kun kaikki tekee leimasimilla, melkeimpä aina samanlaisia. Noh. Mä olen aika huono leimailija ja jotenki en osaa edes värittää niitä. Muilla aina vaan hienompia ja hienompia. Toki harjoitus on tehnyt mestarin, mutta siltikin en vain diggaa :) (silti hamstraan leimasimia, koska ne on kivoja ja jos joskus onnistuis :) ja innostuis).

Noh, pähkäiltyäni jonkun aikaa päätin ruveta piirtämään. Harjoituskorttini on kylläkin tehty mallista piirtäen, koska ajattelin piirrellä mallista ensin ennen kuin rupean piirtelemään omia hahmojani. Siispä tässä mallista piirtämäni Rokkaava krokotiili valmiissa kortissa:

Kroko on väritetty ihan tavallisilla humppuuki puuväreillä, mutta silti olen tyytyväinen. Tähän piti kehitellä vähän nuotteja ympärille, mutta ajattelin että saa nyt olla näin ts. oli niin kiire skannaamaan ja postaamaan tämä että en kerennyt niitä siihen piirtelemään :D

Kehittely jatkuu!

Terkuin, Back on track