Tänään on ollut remontin viimeinen päivä. Kesken on vielä paljon, mutta niin kun olen sanonut homma pysähtyy ja jatkuu ensi vuoden puolella. Tänään olen vielä maalannut pöydän joka näkyy sitten noissa kuvissa.

Elikkä. Tältä näyttää sisääntulo meille, jonka kaakeloinnin olen hoitanut pääasiassa minä
2096114.jpg
Tuo kukka pöytä on siis tänään maalailtu valkoisilta osin. Tuossa näkyy tota seinää, mikä näkyy vihreenä, mutta tosiasiassa se on turkoosi, vaalean turkoosi. Vessan ovi näkyy siinä ja kuten kuvasta huomaa seinää ei ole maalattu eikä ikkunan karmeja ole vielä laitettu. Mutta tämä kelpaa minulle!
2096115.jpg

Sitten keltaista kuvaa ulkovaatepaikasta :) Tämä siis sijaitsee keittiön oven vieressä...
2096117.jpg
Tuolla siis missä Osmo istuu oikeassa laidassa. Roskapussikin on eksynyt tohon nurkkaan :)
Ja sitten itse naulakosta kuvaa
2096112.jpg
Piltti ei näytä kovin iloiselta kun paljastin sen piilon tuolta oven takaa....koira meinaan diggaa leikkiä Piltin kans vähän rajusti ja tämä kissa tykkää enimmäkseen olla ihan rauhassa...
2096113.jpg
Tämä naulakko systeemi tuli siis sellaiseen kohtaan missä on ovi makkariin. Mutta päätimme että siitä ei ole kulkua, eikä sitä voi täysin sulkea, eli laittaa ovea seinäksi koska silloin isompia huonekaluja ei saa pois, toinen ovi on siis huomattavasti pienempi. Pitää vielä mainita että tuon punaisen takin vieressä on tuollainen harmaa pitkä takki. Se on äidin vanha. Otin sen tänne, koska siinä tuoksuu vielä äiti ja tuo takki on ollut äidillä käytössä tosi paljon. Nyt se on minulla koiran ulkoilutustakkina aamuisin, kun en jaksa vaatetta pahemmin päälleni laittaa.

Siinäpä oli katsaus tähän päivään. Mies tuli kotiin joten rupeamme laittamaan joulua. On niin siistiä :)

Oudon olon omaava Omii