Pitää nyt hiukan päivittää! Ihan harmittaa kympillä kun ei oo ehtiny/jaksanu laittaa tänne mitään. Kaipa sitä kaikille tulee hiljaisia hetkiä...mutta harmittaa sitten kun jos joku käy lueskelemassa ja en ookkaan päivittäny :D kaikkee mäkin ajattelen! Mutta täällä kotona kerkee kaikenlaista, ainakin pääkopassaan miettimään!

Joululahjat on mielestäni hyvällä mallilla, mutta jotenki sellanen kutina on että tässä tulee oikeasti kiire. Tarkoituksenani on siis tehdä suurin osa itse :) mitä nyt näille naperoille pitää tietty ostaa jotain muutakin krääsää, mitä tätiltä anteeks siis joulupukilta on toivottu. Meidän pojalle en oo vielä edes ajatellut, mutta kun näyttää siltä että miehen vanhemmat on ostellu jo jos mitäkin lahjaa :D mikä on siis ihan kiva :D

Tällä viikolla olen totutellut auton tuomaan vapauteen! ehei, en ole saanut autoa, mutta mies on VALITETTAVASTI lomautettuna. Niin totta kai otan kaiken ilon irti! Ollaan siis käyty kylässä, kaupassa ja taaperokerhossa oltiin tänään. Olen myös käynyt työhaastattelussa ja saanut jo paikanki. Aloitin tiistaina, mutta oikeasti vasta tammikuussa. On tälläsii pieniä kerhonohjausjuttuja. Täytyy vielä selvitellä kelan kanssa, koska jos menentän jotain tukia niin sitten ei kannata mennä ollenkaan töihin...ainakaan tollaiseen muutaman kerran viikossa max. 10h....

Joulukortitkin pitäisi saada kirjoitettua. Valmiina ovat, mutta herrajestas, ei millään jaksais kirjottaa. Tänä vuonna päätin tehdä sen, mitä olen joka joulu uhonnut...lähetän vain niille joiden tiedän lähettävän minulle. Tietty sukulaiset...mutta viime vuonna lähetin 40lle ihmiselle ja sain 10 takaisin...juu tiedän että ehkä turhasta nyt kiehun, mutta kyllä mä haluisin että mulle lähetetttäs kortti takas :D hehe. Joten siis säästin viime joulun saadut kortit ja nyt sitten lähetän niille vain. Ja sukulaisille.

Juupsista. Mitähän mä sitten turisisin...joulusiivousta olen tehnyt jo marraskuun alusta...ja nyt täytyy tehdä uusi kierros :D aloitin siis kaappien siivouksesta, ja nyt voin sitten tehdä vain tällaisen perussiivouksen vielä. Joulun kuitenkin vietän taas isän luona. Mutta joulua pitää tännekkin tehdä, kuitenkin :)

Mutta nyt mä meen jatkamaan noita puuhiani. Tuli vaan sellanen olo että nyt on pakko laittaa tänne jotain!

Omii