On viikonloppu tuloillaan!

Mun pää on ihan turvoksissa! Kun oon huutanu ja yrittäny pitää lapsia aisoissa. Oli siis ip-kerhojen väliset sählyottelut.. Joukkueen valmentajana seisoin kentän laidalla ja huutelin kannustushuutoja lapsille, jotka oli jo menettäny toivonsa ja valittivat koko ajan pelistä. Noh, pelattiin kuitenkin kahta joukkuetta vastaan ja voitettiin se toinen joukkue. Minulle sitten lapset sano että sun koutsi-kausi on nyt ohi! :) Niin varmasti on!!

Olin minäkin ihan mailan varressa. Lapset vastaan aikuiset. Mä olisin voinu pelata vaikka kuinka kauan, niin hauskaa se oli! No kuitenkin tasasesti peli meni ja nippanappa lapset voitti 5-4! Kuitenkin päivä oli todella ihana sit kuitenkin :) Mä kun tunnen tollaset tapahtumat ihan omakseni, tykkäisin järkkäillä tollasia lapsille. Hienoa että Elämäni Sankari ry jaksaa lapsille sellaista järjestää!

Ja tänään jatkan 100 teeman tekoa ja sitten jotain muutakin :) pitää mietii mitä äitienpäivänä tehtäis lasten kanssa kerhossa.

eipä muuta, Omii