Näinhän ne päivät vaan juoksee ja kohta on kesä ohi! Harmillista, mutta onneks ensi vuonna on taas uusi kesä :)

Kuulumisia tässä lähdin kertoilemaan. Ihan on mukavasti mennyt, mitään ei oikeen ole tullut tehtyä kun on niin KUUMA. Ja kyllä, minä valitan! Mä olen aina ollut enemmän talvi-ihmisiä. Ollaan sitten pojan kanssa oltu kotona ja uitu tossa pienessä puhallettavassa uima-altaassa.

On ollut siis suunnitelmia että siivoisin tuon yläkerran, että siellä sais joskus alettua tekemäänkin jotakin...mutta eihän noilla helteillä kukaan hullu mene sinne. Täällä oli yksi päivä sellaiset mukavat +48 astetta sisällä...meillä kun toi aurinko porottaa koko päivän suoraan taloon. Lämmitys ainakin pelaa. Onneksi tänään on ollut viielää :)  Tosin viime viikko me oltiin pojan kanssa ystäväni luona käymässä, tultiin eilen kotiin.

Mua harmittaa kun olis paljon kuvia! Mutta kun mun tuo yks ohjelma nyt ei suostu avaamaan itseään niin en pääse muokkailemaan niitä. Pöh. Muilla ohjelmilla en osaa muokkailla, enkä jaksa alkaa opettelemaankaan.

Ensi viikolla on kenkäinventaario jossain vaiheessa. Heitän kaikki kengät tuolta ylhäältä ulos ja käsken appiukon ja anopin tulla lajittelemaan, mitä kenkiä he haluavat säilyttää! Tuo meidän yläkerta on siis aikalailla heidän varastonsa. Mutta sieltä alkaa pikkuhiljaa tavara jos toinenkin lentämään pihalle. Jos haluavat meidät tässä pitää XD
 

Niin ja tänään käytiin ostamassa lasivitriinit! Loppu se tavaran roudaaminen huoneesta toiseen :D eli siis lisää kaappitilaa keittiöön. Ja sitten kun yläkerran lämminhuone on siivottu niin askartelunurkkaukseni siirtyy sinne...se on ollut niin vähällä käytöllä viime ajat, että oikein hävettää! Aikoihin en ole uutta tavaraa ostanut ja ihan itkuttaa ku muut ostelee. Mutta olen päättänyt että uutta tavaraa en osta kun en aktiivisesti tee mitään.

Poika on muuten kovasti kasvanu :) osaa jo niin puhua että ihan sydän sulaa! Tänään hän komensi isäänsä että "Isi, pois, nukkua ei saa!" Eli kuunnellut äitiään kun olen motkottanut miehelle että nyt ei mitää päikkäreitä kuule vedellä :D  On se niin hassu pellavapää!

No nyt alkaa aivotoiminta taas pettää ja ei tuu oikeen mitään juttua. Voi kumpa jaksaisin lähiaikoina (minua laiskottaa) laittaa kuvia!! Nää on nii ikäviä nää kuvattomat bloggailut :)

Ainii piti mun kertoa vielä että kouluumpa lähden 23.8. Vähän on motivaation puutetta, mieluummin olisin kotona pojan kanssa tai töissä...:D mutta eiköhän se tästä!

MOo Moo!

Omii