Joop. Minä se en sitten nukkunut viimeyönä silmällistäkään. Tiedä sitten mikä oli syynä...Mä olen kauheen herkkäuninen. Herään pieneenkin ääneen. Tiuku-kissalla oli osuutta asiaan, mä en siis ymmärrä sitä ollenkaan! Se IHAN varmasti tietää että en saa nukuttua jos jotain ääntä kuuluu...Niin hän sitten raapii ovia ja naukuu. Ilmeisesti sillä on tylsää ja sen pitää saada jännitystä elämään ärsyttämällä mua. Nythän se tietty nukkuu ku herran enkeli tossa sängyllä! (laitan kuvat myöhemmin...)

Nyt on olo ku krapulaisella! Mä inhoon tätä oloa. Mies sanoi aamulla kun töihin lähti (olin siis ihan jalkeilla) 5.00 että nyt sä voit yrittää nukkua. NIIN just! Että miehillä oikeen välähtää..(en yleistä) että menisin nukkumaan ja sitten herään joskus kahdelta kun se tulee kotiin. NOU WAY. Menee ihan hukkaan "oma aika" ja vapaa päivä kun on muutenkin! Harmittaa suuresti koska mua väsyttää just nyt ihan kamalasti.

Jotain vappuaskarteluakin pitää tehä tänään. Vähitellen kaikkee muutakin askartelua laittaa tänne, kun menee vaan jonnin joutavaks jutusteluks näemmä nykyään. Pitäs pitäytyä asiassa :D

Okei ja siis kilpailuhan päättyy klo 10.00.

Omii