Tänään on ollu väsyttävä päivä. Poika on ihan rauhallinen ja nukkuu yönsä hyvin eikä vielä oo vatsavaivojakaan ollut. MUTTA tää ikuinen tissillä tissuttelu! Mä oon ihan untuvikko. Siis maitoo on nyt ruvennu tulemaan ihan hyvin, mut... Mä imetän, röyhtäytän yritän nukuttaa, mutta ei. Hän on päättänyt että päivällä ei nukuta. Ja loppujen lopuks mä istun tai makaan imettämässä tätä uneen ja kun näyttää siltä että se nukkuu otan tissin pois ja TADAAAA silmät aukee ja hamutaan tissiä.

Mä en tiä käyttääkö toi poika tissiä tuttina vai juoko se vaan niin rauhallisesti. En haluis imettää koko päivää kuitenkaan, mitä oon siis tänään tehny. Ja tuttihan ei kelpaa. Oon myös antanu lisämaitoa mutta tää on ihan hereillä senkin jälkeen. En valita, ihmettelen vain. Ehkä vähän olen ärtyisä, koska mä olen toiminnan nainen ja mua alkaa väsyttään pelkkä makaaminen ja tekemättömyys ja sitten kun pitäis olla hereillä kun syöttää. Se on niin väsyttävää...että mitä tässä nyt kekseis?

Mies on tänään töissä. ja huomenna...ja maanantain ja tiistain. Eikä lähde meidän kanssa mun kotikotiin vaan jää tänne. Mikä on musta ihan tylsää. Hänellä ei vaan oo kuulemma sellanen fiilis...mitä? olla meidän kans joulu...No mä en jaksa marista tosta, mulla on kuitenkin siellä rennompaa kun täällä miehen vanhempien luona, siltä musta tuntuu.

Mutta nyt ollaan menossa kummilaan ja pitää pakata toi lapsi ja laittaa ittensä jotenkin säädyllisen näköseks...että palaillaan!