Yks hyvä puoli tässä vuodatuksen uudistuksessa on! Se että noi blogikommentit tulee tohon niin että siinä näkyy heti mihin postaukseen kommentti on tullut. Hitaus on vielä tallella, mutta alan jo pikkuhiljaa tottumaan tähän muutokseen. Nopeus kun vielä nousis niin GR8!

Mä oon löytäny uuden rakkauden. Se tuli postissa eilen. Tänään pääsin sitä kokeilemaan ja voi ihanuus, pitänee ostaa lisää. Meinaan (onko se nyt nimeltään) KOHOLAKKA! Oon haaveillu siitä pitemmän aikaa ja nyt sen sitten ostin. Ja olen ihan hurrrrmaantunut siihen. Ideoita pukkaa, mitä kaikkee koholakkailis.

Kokeilin tänään sitä itsekirjoitettuun tekstiin ja voi hurja kun se näyttää siltä että se on ostettu jostain tosi kalliilta, vaikka itte oon kirjottanu. Ei oo vielä kuvaa siitä, mutta lupaan lisätä, että tiiätte millasesta tekstistä on kymysys.
Olen sitten leikelly lahjapaperista kuvia ja koholakkaillu niitäkin. Niistä tulee tosi hienoja skräppi juttuja!

Tässä kuvaa tekstistä. Elikkä nuo "paksummat" kohdat on tehty sillä koholakalla. Tein pallot ja väritin ja laitoin koholakan päälle. Näyttää kivalta ainakin luonnossa. Kuvasta ei oikeen näy, mutta idean halusinkin näyttää.


Olen niin innoissani tuosta!

VOi voi kun sais inspiraationin että sais koottua pojan ekan vauvakirjan sivun! Pitäisi saada se valmiiksi ennen ristiäisiä, jotka on siis ens viikonloppuna. Siitä tulikin mieleeni että pitää muistaa siivota huomenna, koska pappi tulee maanantaina! Kiva muuten ku täällä haisee 24h viemäri...meillä toi viemärin tuuletusputki menee niin mukavasti väärin että tällee pikku pakkasilla se laskeutuu suorilla takas tänne....ongelmaan on tulossa muutos kyllä, kuhan katto vaihdetaan ens kesänä...mutta siihen asti saan selittää että miks tällä haisee p......ka. heh.

Okei mut poika heräs, gotta go.

Omii