Tänään tulee siis vuosi kun Piltti jäi auton alle. Äsken laitoin haudalle sydänkynttilät ja siistin sen ympäristön. Hautakiven ympärille oli hienosti kasvanu sellasta köynnöstä; kai jotain rikkaruohoa, mutta oli nätin näköinen. Pitää muistaa ottaa kuvaa siitä. Ikävä on kova pikku pilttipilttiä. Olihan hänkin minun pikkanen!

Iloisilla mielillä aloitan juhannuksen kuitenkin. Minusta ei ole taas kuulunut mitään, mutta siis kesä on vienyt mennessään. Vaikka säät ovatkin olleet mitä on! Mutta olin sillä leirillä ohjaamassa, jonka jälkeen meni aika muuten vain ohi hujauksessa! Maanantaista-keskiviikkoon minulla oli täällä siskon tyttö käymässä. Tehtiin keppihevonen ja bia:lla vihkoja joka lähtöön :) Keskiviikkona kävi blogituttu kylässä, nähtiin ensimmäistä kertaa :) oli jännää, mutta nähdään varmasti joskus toistekkin :D jäi tavallaan jutut kesken. Heh.

Olen tehnyt muutamia kortteja, häihin, rippijuhliin. Mutta niistä nyt en sit taas kerennyt ottamaan kuvia..ylläri! Tylsää taas postata tällainen kuvaton :) mutta LUPAAN kunhan saamme ystäväni kanssa yhdet jutut tehtyä niin laitan kuvaa!

Pitäisi laittaa pojan päivähoitohakemuskin vetämään, kun meinaan syksyllä mennä nyt sitten kouluun! Voi elämä että tuokin asia ois pitäny hoitaa ajat sitten! MUTTA kun mun vauva on niiiiin pieni, ja haluun olla sen kanssa itte! Hoitaa itte. Pattitilanne! :D mutta eiköhän se järjesty. Pitää vaan ottaa niskasta kiinni! Mutta ei nyt, ensi viikolla sitten.

Tänään olen touhunnut pihalla. Tai näin illasta oikeastaan. Minulla on siellä kasvatukset :) on porkkanaa, punajuurta, retiisiä, kyssäkaalia...yrttejä, salaattia. Nyt voin jo kertoa että ensivuonna vähän enemmän siementä maahan :D kuin viisi...mutta tämä onkin kokeilua ja itsensä toteuttamista. Meinaa vain jäädä kovin ahtaaksi tuo pelto jakaa appiukon kanssa XD mutta kastelu ainakin pelaa!

Minulla on tässä autokuumekkin! Huoh. Jos olisin saanut sen autoni ostaa kaksi viikkoa sitten niin hinta olisi ollut alempi...yhtäkkiä hinnat nousivat parissa viikossa. Nyt saa pulittaa sellasesta autosta kakstuhatta enemmän! :( miehet! (tämä oli siis mieheni vika, kun sanoi ettei nyt mennä)

Mutta hei, pitäkää hauska juhannus! Tuli vähän tynkä ja sekava kirjoitus, mutta ehkä se kuvaa minun tilaani tällä hetkellä :D niin paljon taas kaikkee ettei ajatus kulje järkevästi. Seeya!

Omii