Kiitos Sarille peikkotytön yllätysvaihdosta 20, jonka aiheena oli vapaa-aihe :D

Voitin myös Peikkotytön vaihtolassa ylläripalkinnon :) 
Kiitos, se tuli eilen. Ilostutti kovasti.

Mä olen tänään vähän imuroinut. Mitään isoa ja raskastahan ei saa tehdä. Oon yrittänyt pitää siistinä tämän kämpän, mutta vähän vaikeaa...remontti on todella paljon kesken. Ja pitäisi tässä kuussa saada valmiiksi. Näkis vain. Mä odottelen innolla viikonloppua, että mitä mies ja hänen isänsä saavat aikaan. Sitten rupeen hommaamaan jotain muukalaismiestä tänne hommiin omilla rahoillani. Jos mun isä saa viikonlopussa tehtyä kaks, kolmekin kertaa enemmän kun nämä kolmessa viikossa niin....aika huonosti menee. Mä en jaksa enää muistuttaa, olen sanonut että kun mä meen laitokselle synnyttämään ja jos vessa ja eteinen on vielä kesken, mä EN tule kotiin. Mulla on paikkakin katsottuna valmiiksi minne majottaudun.

Mä tekisin muuten itse, mutta en jaksa kantaa EK kyprokkeja yksinäni, enkä saa kantaa. Laatottasin itte eteisen ja laittaisin itte myös ulko-ovenkin jos vaan uskaltaisin.

Pisti hiukan vielä v.....maan kun miehen isä eilen sanoi että katotaan nyt mitä KERETÄÄN tekemään. Mieskin vaan sanoo että kyllä me homma hoidetaan, sittepähän näät. Oon sanonu että mähän uskon sitten vasta kun työ on tehty. Tänäänkin sen piti tehdä tilaa yläkertaan (joka siis pelkkää vinttiä jossa 4 talouden turhat tavarat) että mun isä voi tehä suorilla ilmastoinnin kun se tulee...niin vaan siirtyi huomiselle. Saas nährä ny kui miesten käy.

Mä olen siis sairaslomalla nyt vielä kaksi viikkoa ja sitten katsotaan miten eteenpäin. Mä kävin kyllä töissä tiistaina viemässä vähän materiaaleja ja s-lomalaput...heti sieltä hyökkäs työkaveri kyselemään "voidaanko me ostaa sitä ja missä se tavara on, SAADAANKO ME SOITTAA JOS TULEE JOTAIN..." Ja mä vaan katoin kelloa, et hei eiks teillä pitäis olla nyt välipala...eivät ollee ees alottanu tekemistä. Ja tuli vaan mieleen että ei saa....na, ku mä palaan sairaslomalta mullon hirvee homma saada taas homma kasaan! Mutta kuka sanoo että mun pitäis...mä en vaa voi olla sellasessa sekamelskassa töissä jossa lapset hyppii seinillä ja tekee mitä lystää. Kyllä ohjaajan pitää ohjata ja opastaa, ennen kaikkea pitää kuria! No katsellaan miten käy.

Vauva voi ihan hyvin ainakin lääkärin mukaan. Kohdunkaula on kiinni, mutta lyhentynyt 2cm:riin. Ei oo pehmee eikä kovakaan...ota tuosta sitten selvää. Ja ohjeeksi sain vain että mitään raskasta hommaa ei saa tehdä...eiks stressaaminen oo aika raskasta hommaa? Miten siitä pääsee eroon?

Okei. Huutonetissä olis myytävänä tavaraa. Esim. Fiskarsin ShapeBoss ja tuotteeseen liittyvää tavaraa. Plus kirjoja ja retro tuoleja. Mä haluan niistä eroon, kun ne vaan pyörii täällä. Pitäs jaksaa laittaa enemmän tonne tavaraa. Pitää vielä penkoa askartelutavaroista niitä mitä en oo ikinä käyttäny.

Mutta tämä tältä erää :)  Omii