Pikka teki minulle pienten ilojen kalenterin ja tässä nyt ekaksi 3 ensimmäistä päivää. Laitan esille aina kolme kalenterista tullutta, en ole vielä päässyt 4,5,6 luukkuja kuvaamaan, mutta laitan ne mahdollisimman pian esille. Eli ekoista 3 luukuista tuli seuraavaa:

1112093.jpg
Luukut ovat järjestyksessä 1, 3 ja 2 en hokannu laittaa järjestykseen 1,2,3...
Eli post-it lappusia tuli luukusta 1, siksi että voi laittaa muistiin kaikki mitä pitää ennen joulua tehdä...Ja luukun 2si sisältö on syöty....sisälsi kaksi karkkia...Luukku 3 oli mielenkiintoinen ennen kun avasin sen. Kun paketti saapui ja järjestelin luukut astiaan niin tämä syyhytti eniten :D eli kiinnostus tähän luukkun oli valtava! Ja sieltä paljastui vanhuuteen tehoavia pillereitä :D että yks per päivä...mutta myönnetään niitä on mennyt vähän enemmän ku yks per päivä. Ja hauskinta näissä pillereissä on että niissä lukee valkoisella S kirjain...niistä tuli mieleen heti joku huumausaine :D

Sitten huovutuksen sijaan olen innostunut tekemään kipsitöitä...
1112094.jpg
Tässä kuivamassa olevia juuri valettuja

ja tässä valmiita viimeistelyyn tulevia...
1112091.jpg
Jouluaiheisia hiiriä.

Ainiin ja vielä iloisiakin uutisia, pääsin töihin. Olen tämän viikon ollut sijaistamassa ja sitten lähdenkin kotikotiin joulusiivoilemaan ja aloitan sitten kunnolla töissä 7.1. Tämä on osapäivätöitä, mutta se käy ihan hyvin minulle. Iltapäiväkerho-ohjaaja olen nyt sit taas. Ihanat tilat on ja mukavia lapsia toistaiseksi :D ovat vieraan varaisia olleet :D kovia ovat askartelemaan ja piirtelemään, mikä on vaan plussaa! Mä kävin siis 28.11 työkkärissä työnhakupäivityksessä kun siis jäin työttömäksi marraskuun alussa (olin sijaistamassa päiväkodissa...) ja siellä sitten kerroin hakevani paikkaa joka oli juuri sinä päivänä tullu hakuun...ja se sitten osoitti sen mulle, eli se tarkoittaa sitä että siihen on pakko hakee, muuten tulee sanktioita. No laitoin sitten heti hakemuksen ku kotiin pääsin ja sieltä sitten soitettiin heti seuraavana päivänä. Olin vähän puulla päähän lyöty kun ajattelin "lomailla" tammikuuhun saakka.

Työ siis oli ilmoitettu alkavaksi tammikuussa ja ne tartti kipeesti sijaistajaa. Kerroin sitten tilanteeni että isäni joutuu leikkaukseen ja minun pitää mennä kotiin häntä auttamaan leikkauksen jälkeen. Sanoin että pystyn sijaistamaan tämän viikon. Ja niin minä sitten aloitin maanantaina työt ja eilen juttelimme tammikuusta ja sanoivat että ei ole pelkoa etteikö jatkuisi! Eli siis 7.1 alkaa työt. Kyselin myös mahdollisuuksia oppisopimukseen ja vastauskaan ei ollut ei, eli katsellaan :D

HYVÄÄ ITSEPÄISYYSPÄIVÄN JATKOA KAIKILLE!!
-Omii