Tai tämä mitään huomenta ole...ku aamupäivää.

Mä en sitten pysty askartelemaan sotkussa. Eli ensin pitäs siivota koko kämppä ennen kun pystyy keskittymään askarteluun.
Pitänee iltasella yrittää siistiä :)

Mulla on tässä ajatukset ollu taas melkolailla sekaisin. Ihan hyvässä mielessä sekaisin. Se on vain se aloittamisen vaikeus mikä tässä nyt mätistää. Ja intoo on taas enemmän ku laki sallii :) Inhottavaa kun pitää kirjoittaa tällee salaisesti :) Antakaa se anteeeksi, kerron teille kyllä kuhan saan ajateltua. HEh

Töissäkin olen taas loman jälkeen...täytyy sanoa että voi elämä. Lapsista tykkään yli kaiken mutta muutama työntekijä...ei siitäkään sitten sen enempää...
Mä en siis jatka syksyllä tuolla. Eivät EHKÄ ota mua oppisopimukseen kun ei saa tarpeeks tukia musta...Joten minä en tuollaisessa epätietoisuudessa kyllä ala elämään että ottaako ne nyt vai ei..haen jonkun toisen paikan vaikka en oppisopimukseen pääsisikkään.

Okei kello on nyt taas niin paljon että pitää lähtee talsimaan töihin. juupsista.