Harmittaa sellanen asia että on asiallisia valittajia ja sitten on sellasia jotka valittaa ihan pikkuriikkisestä asiasta. Ihan tikusta asiaa pitää valittaa. Mä en varmaa enää myy mitään huutonetissä. Ihan ihme porukkaa kun luulevat saavansa uudenverosta KÄYTETTYÄ! Mä en ymmärrä miks ihmeessä pitää ostaa käytettynä jos kuitenkin haluaa uutta! Paska fiilis tollasten paskojen takia. Ja minä en myynyt mitää reikästä rikkinäistä, tarhriintunutta! Tää tyyppi varmaa oikee suurennuslasin kanssa käyny läpi! Mä en meinaan kyseistä tuotetta ollut käyttänyt ollenkaan ulkoilmassa enkä sisätiloissa, säilytyksessä ollut, pari kertaa olen kokeillut. Tuote ei ollut vaate.

Ne ihmiset: Olkaa hyvä ja ostakaa kaupasta uudet, kun käytetty on aina käytetty!! Ja hullu se on joka maksaa, ei se joka uskaltaa pyytää! Oikeesti hintakin oli ihan kohtuullinen!

Ihan ku ei valmiiks olis jo paha mieli.