Heh. Nyt on maalattu tuleva ulkovaatekomero ja niinhän sinne piti sunnuntaina hakea ikeasta penkki ja naulakko. Tarttui sieltä mukaan muutakin, laitan sitten kuvaa kuhan saadaan paikka valmiiksi. Ihan oon itte maalannu ja kasannu (mies tosin auttoi kasaamisessa) noi hommeliinit tonne :)

Viimeiset kaakelit laitettiin eteisen lattiaan tänään (yksi kohta piti valaa samalle tasolle, joku noin 3cm verran oven eestä joten siihen ei laitettu heti kaakelia) ja saumauslaasti pistetään huomenna. Huomenna nousee myös hattuhylly tuohon ulkovaatekomeroon. Sitten onkin sillee valmista että oi ihanaa.

Täytyy sanoa, että mä oon ihan turhaan valittanu ettei noi tee mitään,,,tai turhaan ja turhaan. Mutta kun ois tajunnu tehä aikasemmin itte niin...paitsi että mua on kielletty tekemästä mitn raskasta....mutta tänään käytiin neuvolassa ja pissa oli ok, mutta paineet oli vähän koholla, mutta terkkari sanoi ettei mitään hälyyttävää ole kyllä. Ainoo vaan että oon ihan turvonnu...jalat on ku elefantilla! Ja sormet on ku kimpullinen kyrp....ä.

Jou, mutta nyt mä rupeen tota miestäni patistamaan iltatoimiin, koska sillä on aikanen aamu taasen. Viime yönä meni puol yhteen eikä tää tyyppi kerennä nukkumaan ku vajaat neljä tuntia!! Joten on mun tehtävä että se menee tänään aikasin nukkumaan. Kauheeta jos se nukahtaa sitten synnytyksessä :D mikä on varmaan tosi epätodennäköstä. heh.

Mutta illanjatkoja kaikille. Filmailen niitä kuvia tässä piakkoin.

Omii