Kyllä sitä kaikkee jaksaakin vielä tehä vaikka hankalaa olikin!

Minähän olen siis valittanut että eteisen kaakelointi ei vaan edisty ja kun se oli se mitä nyt halusin tehtävän ennen kun laps syntyy niin sain vastaukseksi että ehditään vasta kahen viikon päästä...

No ei auta muuta ku ottaa homma omiin kätösiin ja tehä itte. Nyt ne on sitten siellä paikoillaan, saumauslaastia vaille. Ja mies sai laittaa muutaman laattalevyn ja minä tein loput. Yhdessä tehtiin, mutta minä ihan piruuttani suurimman osan. Kyllä oli hankalaa masun kanssa :) Mutta tehty on! Ja mikä parasta suu on ku hangon keksillä ja päässä on hyvä mieli!

Ajatella että sitä viimesillään raskaana saa tollasiakin aikaan! Nythän on siis 8 päivää laskettuun aikaan jäljellä. Huomisen projekti on seinien maalaus ja saumauslaastin laitto, mutta ei mitään hätää enää kun ne kaakelit on paikoillaan. Eli nyt voi ottaa ihan lunkisti.

Käytiin honkkarissa tänään ostamassa mulle kunnon porakonekkin :D ai että. Oisin halunnu Hitachin (kirjotetaaks se noin) porakoneen, mutta euromäärä oli hintalapussa niin korkea, että päädyin Boschiin. Enkä mä mitään huippu peliä tarviikkaan, kun kone ei varmasti oo niin paljoa käytössä kun ammattimiehillä :D mutta kyllä noi koneet on niin kivoja et vois ostaa vielä jotain muutakin.

Tänään aamulla soitti entinen pomoni viime keväältä. Ip kerhossa siis vaihtuu joka vuosi puheenjohtaja joka on siis meidän pomo. No se soitti että tulee käväsemään :) Odotti näkevänsä vauvan, mutta siellä se masussa vielä myllää. Toi kassillisen ikea lastentavaraa :D ja tyttönsä oli myös ottanu mukaan. Oli kiva nähä niitä ja tosi ihanaa että nekin kaipaa mua kerhoon takas. Olen siis tehnyt hyvän vaikutuksen :) mikä kohentaa mielialaa entisestään.

Vauva se vaan tahtoo olla masussa, vaikka mun mielestä sais tulla jo. Mutta kai tällä kaikella on syynsä...että saadaan "valmista" tänne kotiin.

Mutta nyt lauantain illanviettoon.
OMiii