Täällä ollaan. Ihan ekaksi siitä että olen nyt sairaslomalla. Verenpaine kuohahti perjantaina sen verta ylös että lepoa ja rauhaa sit seuraavan viikon ajan ja sitten katsotaan uudelleen. Olo on hyvä. Oon saanu askarreltua :)

Eilinen oli vähän stressaava päivä kun Osmo vietiin pallienpoistatukseen ja nyt se ressukka on ihan surku ja kipeä. Mua inhottaa kun eläin nukutetaan ja siitä tulee ihan lötkö! Ja nyt se tärisee tuossa lattialla pienellä sykeröllä, kauluri päässä ja näytää niin surkeelta! Osmohan on yleensä niin energinen ja höselö. Nyt se vaan on paikoillaan ja on surkeen näkönen!! Toivottavasti haava parantuis nopeasti ja sais ottaa tuon kaulurin pois. 10 päivää pitäis sitä pitää.

Eilen tuli postiakin :) Kiitos KAT että piristit päivääni niinkin ihanalla lähetyksellä että se korvasi decomatskua kakkosen kaikki ongelmat sen siljän tien! Ja tälläistä Kat sitten lähetti minulle kiitokseksi minun lähettämistäni decomatskuista hänelle:
1892643.jpg1892647.jpg1892645.jpg
1892646.jpg1892649.jpg
1892644.jpg

Ylhäällä ekassa kuvassa on siis lehti. Kodin kuvalehti vuodelta kivi ja dinosaurus. Niitä sain kaksi :) Mitenhän niitä malttaa leikellä kun ovat niin hyvässä kunnossa! Sitten nuita tilda juttuja. En oo ite hurahtanut vielä ainakaan, mutta olen vieraillut monen tildaan hurahtaneen sivuilla. Sit kolmedee orvokkeja ja tuollainen hauska paperi missä on vintage jutskuja. On ilmeisesti lahjapaperia :) Niin ja sitten noita ääriviivatarroja. Oli niin ihanan monisävyinen paketti että kiitos NAM!

Olen tässä pitempään piirrelly lasten kans aina töissä ja tälläisen kuvan sain aikaan viime viikolla.
1892690.jpg

En oo koskaan ollu pienenä mitenkään hyvä piirtäjä, mutta jotenkin nyt tällee "vanhemmalla" iällä oon hokasannut jotain :) vielä on parantamisen varaa. Koulussa ylä-asteella kuvaamataito oli kuitenkin 9, mutten oikein ymmärtänyt miksi... :D mä lähinnä askartelin kuvaamataidon tunnilla ku piirsin. Kaipa se opettaja pisti luovuuden piikkiin. Heh.

Mutta nyt on pakko paijata tota koiraa, se istuu mun jalkojen päällä ja tärisee. Ressukka. Mutta kivaa päivänjatkoa kaikille!!