Tähän alkuun kortteja joita oon tehny yhteen vaihtoon.

Halloween aiheinen kortti :)
1977874.jpg

Lapsi-aiheinen kortti
1977877.jpg

Ja kiitos kortti :)
1977879.jpg
Tuosta välistä uupuu isänpäiväkortti koska sain sen lähetyksen koottua jo. Halusin laittaa nää jo tänne, koska en aikaisemmin ole tekemiäni kortteja julkaissut. Yleensä teen tilanteen mukaan, eli jos jollain on synttärit teen samana päivänä ihmistä ajatellen. En viiti kauheesti varastoon tehdä kun jotenkin tuntuu että niitä on sitten liikaa, eikä halua luopua niistä :D

En muistanu skannata niitä vapaana olevia atc-kortteja, enkä jaksa nyt aloittaa---kun oli hieman onkelmia noittenkin skannailussa ja meinas mennä hermo, et joku toinen kertta sitten.

Viikonloppu on mennyt mukavasti oleskellen, ja PYYKKÄILLEN!!! Eilen laitettiin paikoilleen ja miehen isä sanoi että et sä vielä voi pyykätä ku ei tuu sähköö. Vastasin sille sitten nokkavasti että MEIDÄN isä sanoi että sitte ku saat sen koneen niin pistät vaan roikan päähän ja koneen rullaamaan, että ei oo mitään estettä enää olla pesemättä, vaikka sähkömies ei ookkaan kerenny :D se sit tietty jupis jotain ja sano et kyl sä yhen koneen varmaan voit pestä. JA PAH sanon minä! Minä oon oottanu konetta niin kauan ja jos MEIDÄN isä sanoo niin se on sitten niin!! Oli töpselin tai roikan päässä. Perkule! Nyt alkaa tämänkin talo vaikuttaan kodilta. Ennen en oo oikeen tuntenu tätä kodiks ja kokoajan on ollut mielessä muutto jonnekkin muualle, mutta nyt kun mulla on pyykkikone ja suihku niin ihan hyvin voin jäähä tähän :D hehe.

Vielä ku se sähkömies oikeesti tulis käymään niin kaikki ois tavallaan valmista.

Töissä on muutoksen tuulet. Olivat päätöksen tehneet kokouksessa ja kerron siitä sitten myöhemmin, koska asianomaiselle ei ole vielä ilmoitettu mitään, eikä minullekkaan ole sen pahemmin päätöksestä kerrottu. Minulla on vain aavistukseni. Mutta viikko vielä ja sitten alkaa syysloma ja perään äippäloma. Mutta olen luvannut olla vielä syysloman jälkeen viikon jos siihen ei saada ketään,,,ja tod näk ei saadakkaan. Mutta pahin on varmaan ohi silloin. Siis työsaralla. Katsellaan.

Nyt jatkamaan vaihtojen tekoa :D Ihanaa sunnuntaita kaikille!

Omii- ja möyrivä maha