Minä täällä! Olen elossa, kyllä.

Mulla on tässä vain edessä 8 päivän työrupeama...No ehkä se joskus hellittää :) vielä tänäänkin pitäisi jaksaa lähteä töihin. Iltavuorossa olen. Onneksi ei ole paljon lapsia.

Mitä täällä on tapahtunut viimeaikoina. No silmä on parantunut lähes entiselleen, pieni veripilkku näkyy vain ja ehkä vähän keltaisuuttakin. Ollaan saatu remonttia eteenpäin. Lattiasta ollaan saatu revittyä lastulevyt hitsinvitsiin ja lankkulattia näyttää oikein hienolta. Tosin se on vihree...No ens viikonlopun suunnitelma ON että hiotaan väri pois ja laitetaan uudet maalit pintaan.
Katto on maalattu ja mikä homma siinä olikaan! Sitten eräs sähkömies tulee sanomaan että joo olis helpointa madaltaa tota kattoo jos me laitettas ne sähköjohdot sinne piiloon. Ja minähän sanoin että ei madalleta, mua ei haittaa vaikka ne sähköjohdot kulkis pitkin lattioita! Eli meille ei nyt sitten tule sitä integroitua juttua vaan sähkisjohdot kulkee pitkin seiniä näkyvillä. Mikä ei minua haittaa pätkääkään. Tuleehan keittiöstä vanhanaikainen muutenkin.

Ollaan tässä Esmen kanssa hoideltu kirppisasioita. Eli laitamme taas pöydän eräälle kirppikselle :) Sinne väsäämme jopa vauvan pikku tossuja. Ihan ite tehtyjä. MInun ekat sukkani näyttävät todella...kröhöm. No jos joku ostaa ne niin hyvä. Ne ekat lähtee kyllä halvalla. Laitampas kuvaa kun ovat valmiina ja lähtevät pöydälle, että jos joku bongaa ne niin saa vaikka jonku yllärin sit. Sääntönä on että kertoo mistä kirpparilta löysi ja pöydän numero :D Niitä ei tartte ostaa, ellei halua. Eikö olekkin hauskaa. Siitä saa sitten neuleaiheisia juttuja.

atc100 teemaa edistyy hitaasti mutta varmasti :) että Tanja, uusi lähetys piakkoin? sit onkin jäljellä enää viimeiset 20 korttia. huh mikä urakka.
Juups. mutta nyt mun täytyy tästä lähteä töihin. Laittelen kuvia taas myöhemmin.
OMII