Ikäväkseni en kyllä sanoisi omaa pakettiani mitenkään ilahduttavaksi...minä lähetin tälläista parilleni:

ja vastaanotin tänään:

Vähän huono kuva (mitä järkeä edes kuvata...??!Huono kuva, huono paketti), mutta en oikeen pidä isosta kasasta tapettia ja joulun värisistä mulperipapereista...muutamia tarroja (joita minulla on itselläni jo, enkä antaisi niitä vaihtoon koska niitä ei ole leikattu kunnolla ja ne reipeilee...)noiden kirjaintarrojen lisäksi. Ainoat kivat onkin nuo kirjaintarrat....Ja paketissa ei ollut tervehdyskorttia :( Siemenet on ihan ok, mutta mitä minä teen puuväreillä? Niitä on muutenkin... Inhottavaa valittaa, mutta jos ei oo tyytyväinen niin ei ole. En minä tiedä onko jollekkin neurtaalit tapetin palat ilostuttava asia? Minä en ainakaan innostu. Mä ainakin panostin viimesen päälle tähän vaihtoon, niin ku kaikkiin koska tiedän miltä tuntuu pettyä!

EDIT: paketissa oli siis mukana:

 

Nämä skannatut kuvat ovat kyllä eduksi paketille, mutta ei se minua iloiseksi tee siltikään.

Että anteeksi nyt vain parini, mutta pieleen meni sinulta tämä vaihto. Toivottavasti jatkossa laitat seuraaville pareillesi kunnon tavaraa, koska pienen vaklailun jälkeen sitä kyllä sinulla tuntuu olevan.... :(

Olen ehkä ilkeä kun pistän tällee julkisesti, mutta nyt harmittaa niin kamalasti että en voi muutakaan! PLÖÖÖÖ. Ja vielä kirpasee sekin kun käy katselemassa mitä kivaa muut on saanu...per.....le!