Tähän samaan syssyyn esittelen erään tuparilahjan, jonka annoin ystävälleni joka luonnollisesti oli ostanut oman kodin :)

Kortti tehty 3d-kuvasta ja aika yksinkertainen, mutta en halunnutkaan mitään tupatentäyttä olevaa ilmestystä.

Kortti kiinnitettynä pussiin jonka olen tehnyt vanhasta lahjapaperista. Pääsi Crop a dile:kin käyttöö. Olen niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin iloinen tosta laitteesta :D

Kurkkaus sisältöön...

Mä inhoan ostaa jotain todella epäkäytännöllistä aikusille ihmisille :) joten olen päättänyt että kaikki mitä annan pitää tulla "tarpeeseen". Idea lähti tuosta laatikosta. Sille on montaa käyttöä varmasti, tällä hetkellä toimii noin lahjapakettina joka sisältää kahta laatua pattereita ja nenäliinoja. Sanoin että patterit on aina lopussa ja jos nuha yllättää ikinä ei oo nenäpapruu: NYT ON. Ja sitten on tämä VAIN ÄÄRIMMÄISESSÄ HÄDÄSSÄ- wc paperirulla. Ostin hajustettua vessapaperia kotiin...siitä se ajatus sitten lähti. Koristelin paperirullan riisipaperiin ja tein tagin HÄTÄVARA, narulla kiinni ja sellofaaniin. :D tulikin aikas hieno että rupeen varmaankin noita tekemään enemmän. Ajatelkaas tuliasiks ku lähtee jonnekki kyllään :D ei aina samaa vanhaa kahvipakettia, hehe.

Ystäväni oli oikein iloinen ja hihkaisi miehelleen että tämä vessapaperi on sitten VAIN äärimmäiseen hätään! HEH.
Minun pitää kirjoittaa lehtijuttu viimeviikolla olleesta kurssista ja pää lyö todella tyhjää. jotain olen saanut väsättyä, mutta sana sotkeentuvat päässä. Huomenna olisi palautuspäivä ja huoh...pitää vielä tehdä erääseen tapahtumaan turvallisuussuunnitelma ja koteihin tiedote. Plus etsiä resepti laskiaspulliin, tulostaa ne lapsille että saavat laittaa reseptivihkoihin ja koota askartelutavarat kuljetuslaatikkoihin huomiseksi. Kovasti on hommaa, mutta en valita, kivaa hommaa on! Tuntee itsensä niin tärkeäksi ja ammattilaiseksi :) heh. AINIIN ja herneet pitää pistää likoon, koska istutamme huomenna yhdessä kerhossa herneitä :D

Siispä, heido! Omii