On hiukan väsynyt olo. Isä tuli eilen käymään ja niinhän me sitten laitettiin tota meidän revittyä keittiötä :) ja viiden aikaan aamulla päästiin nukkumaan! eli sellaset 12 tuntia pelkkää kyprokki-levyn laittamista (onks se nyt oikeesti cyprok...en tiä :)) ja ihan saatiin sillee valmiiks että sieltä täältä pitää laittaa lisää ruuveja...Oltais laitettu kaikki ruuvit, mutta muutama seinä on inasen liian "paksut" joten ne ruuvit jota meillä oli ei yltänyt vanhaan lautaseinään kiinni. Joten siis laitamme ne tällä viikolla kuntoon. Eli ruuvit ja kittaus ja nauhan laittaminen plus sitten hiominen!

On muuten aika uuden näkönen rintamamiestalon keittiö nyt :) Ja näyttää siitä sittenkin tulevan joskus valmista.

Mä en mitään askartelujuttuja ole tässä hälinässä ehtinyt tekemään. Tuo kolmivuorotyö vuoropäiväkodissa vie aikalailla aikaa. :( Mutta eiköhän se tästä rupee tokeneen..

Oonkos mä muuten kertonut että mulla on oma auto :) pitäs laittaa ihan kuva siitä piakkoin. Se on sellanen vuosimallia 80 ja merkkiä ford fiesta. Aivan upeassa kunnossa! Ostettiin se mun pikkuveljen kanssa ja ajateltiin että laitellaan sitä vielä parempaan kuntoon ja lykätään siihen museokilvet :D katotaan nyt miten tässä edetään. Ja ajanhan minä sitten työmatkat sillä. Autostani on töissä tullutkin aika legenda..siellä uusien hienojen autojen seassa istuksii minun vanha, mutta kiiltävä fiestani :D.

Joo ja sitten päästäänkin tähän kilpirauhas asiaan. En voi uskoa sitä. Miettikääpäs kun minä tuossa maaliskuussa lopetin lääkityksen ihan itse ilman lääkärin "suostumusta". Olin meinaan kiivetä seinillä ja aivan raivotautinen. Lopetin lääkityksen ja raivarit loppuivat. Ajattelin kokeilla olla ilman lääkkeitä pitempäänkin aikaa ja nyt työhöntulotarkastuksessa sain hieman nuhteita siitä että olin jättänyt lääkkeet pois. Mutta en nähnyt mitään väärää siinä. Kun ei ollut mitään kilpirauhasen vajaatoimintaan viittaavia oireita. Eikä ole vieläkään. Verikokeet otettiin ja niin, sieltä lääkäri soitti että TV4 on normaali ja THS on hieman, ihan pikkusen koholla. Eli nyt on niin että minua seurataan 3 kuukauden välein ja saan ihan luvan kanssa olla ilman lääkkeitä! Mikä helpotus minulle!!! Ihanaa. Onko kullekkaan tapahtunut tälläistä? Olen useasti kuullut että siitä ei pääse eroon. Enkä minäkään ole vielä päässyt, mutta olen sentään ilman lääkkeitä.

Jippii. Ja toinen hyvä juttu oli se että kolesteroli arvoni on paras mahdollinen. HIH

nyt pitää mennä saunaan ja sitten nukkumaan. Ensi viikko on rankka, iltahommia ja yötyötä.
Yritän saada jotakin askartelua tänne, koska onhan tämä minun ASKARTELU blogini!!!

Haliloita!
Omii