Juhannus on ohi, eikä viisauden haamas sit kuitenkaan puhjennu...mutta jännetuppitulehdus ilmaantui oikeaan käteen...mutta sekin meni nopeasti ohi...mulla ei aikoihin oo ollu tuota jännetuppia. Viimeksi joskus yläasteella kun kirjoittelin niin paljon kirjeitä päivässä...nyt sitten ennen juhannusta tuli kirjotettua Ip:läisille vähän :)

Nyt on taas synkkä päivä ja arvatkaas. Mun pitäs nyt olla forssassa. Joo. Tossa hetki sitten kun rupesin tekemään "aamupalaa" niin hokasin et ei saakutti! Munhan piti lähtee miehen mukaan aamulla ja sieltä jatkaa sitten forssaan..Olin vielä sopinu tapaamisen! Vähän nyt harmittaa.

Mutta mulla on niin ajatuksissa tuo talo ja sen rempat että ajattelin vielä eilen nukkumaan mennessäni että huomenna on hyvä päivä taas vähän lisäsuunnitella! Noh, meen sit sinne forssaan joku toinen kerta :)
Kaveri vaan siellä oottelee. Yritin sille soittaa muttei vastaa. No kaipa se takas sit soittelee.

No sain minä sen puolenkilon askarteluvaihdonkin :) oi kiitos kiitos! Tuli vähän dejavuu nyt...että olen jo mielestäni kirjoittanut kiitokset. Mutta ei se mitn. Aivan ihanaa kaikkee uutta, mitä ei ole ennestään. KIITOS.

Piironkiin pitäis ostaa maalit ja vähän jatkaa hiomista. Mutta nyt pitää ruveta suunnittelemaan, on niin kova hinku. harmi vaan ettei oo täällä (anoppilassa) pojilla valkosta puuväriä!! Oon penkonu kummankin huoneen ja eikä mistään.

Omii.