Minä olen nyt vihdoin saanut jotain tehtyä. Ensiksi esittelen vaahteranlehtikranssin, jonka tein päiväkodin valokuvausrekvisiitaksi.
929347.jpg
Nuo isot irtonaiset värikkäät lehdet ovat ihka oikeita :D ne ei ole minun keräämiä, mutta ovat kauniita silti!!

Ja sitten siitä vauvantossusta. Mä löysin sellaisen alan missä mä en ole hyvä ja se on kyllä neulonta! Mä olen liian perfektionisti siihen hommaan joten siirryin suosiolla virkkaamaan tälläisiä:

929348.jpg

Tässä on virkattu lompakko. Pitää vielä harjoitella tuon vetoketjun kiinni laittamista...on niin tökerö tässä ensimmäisessä. Mutta kyllä olen tyytyväinen. Nyt olen virkannut yhden lisää ja sitten teen laukkua. Viimeistelyä vaille ovat valmiita.

Ja sitten kiitos saylle! Torstaina saapui ihana paketti, kortteineen. Oli tälläistä tavaraa lähettänyt sayni

929345.jpg
Elinkkäs. Tollasia pikkusia raameja, violettiä hileliimaa, punainen pussukka sisältää avaimenperän johon voi laittaa ite sisälmykset, miniatyyrikukkasia ja tollasia sydämmiä plus noita askartelutimantteja vai mitä ne nyt onkaan. Että kiitos SAY.

Muuten on mennyt ihan normaalisti, keittiö valmistuu pikkuhiljaa. Kohta valitsemaan kaakeleita. Jep, mutta nyt täytyy taas mennä virkkaamaan! Heido.