Teitäkin joskus että kun olette löytäneet jonkun todella ihanan sivun missä on kaikkee kivaa, malleja ja uusia ideoita...että se sivu ei aukeakkaan enää ikinä! Siis poistuu netistä...

Mä olen tässä keräilly tonne alas tosi ihania sivuja joita oon löytäny tässä viikon sisällä...ja nyt mua pelottaa etten kerkee kaikkee kokeilla :) On niin intoa, mutta saakutti...ei oo aikaa! Tai on mutta aina pitää hoitaa ne "tärkeimmät" ensin.

Mä olen tässä ollu kovinkin ahdistunu koko talven. Ehkä se johtuu siitä että harmittelin ettei tullu kovia ihania pakkasia ja oli märkää, luntakin tuli vasta myöhään...olen talvi-ihminen. Ja sitten rupesin odottamaan kesää...en saanu mitään aikaseks ku oli pimeetä ja märkää...buu. Nyt uudella innolla teen kaikkee mahdollista, mutta tuntuu että niitä ideoita tulee liiakseen! Ettei ehdi tehdä.

Pitäs sulkee koko netti siks aikaa että saa vanhat toteutettua...mutta kun ei voi!!! Ja nyt pelottaa että kaikki linkit ja sivut mitä löydän katoavat!!

Onko muilla samaa ongelmaa....Ongelmaa olen yrittänyt ratkoa sillälailla että olen ottanut käyttöön idea laatikon. Siellä on tällä hetkellä jos minkinmoista kaavaa ja mallia mitä ihmeellisimpiin askarteluihin. Ja täytyy myöntää, että se helpottaa oloa :D kun tietää että ne ihanuudet on tallessa PAPERILLA arkistossani..mutta uutta löytyy aina!!

Okei nyt pitää rientää töihin pääsiäisaskartelujen pariin!!!
Ostakaa ihmiset muuten narsisseja!!! Ja hakekaa koivun oksia sisälle...mulla jo nupulla :) MOOOI