Ollaan siis vappulomalla ja tänään on saatu aikaseks mansikka istutukset. Mies halus karviaisia ja nekin on nyt sitten istutettu tonne nurmikon laitaan :D Istutustyöt jatkuu huomenna, käydään vähän ensin ostoksilla ja sitten istutellaan :D

Oon tässä tämän päivän aikana hinkunu askarrella ja sitähän en oo sitten tehny viime kesän jälkeen, paitsi töissä lasten kanssa...mikä on suuuuuuri harmi. Mutta nyt on niinkin iso hinku päästä tekemään atc-kortteja ym. Nyt ensinnä on siis projektina siivota noi askartelukamat, kun ne on vaan pakattu laatikoihin. Pitää tehä inventaario että mitä on, ku ei oikeen muista. Ja siinä se sitten inspiraatio vaan kasvaa!

Osallistuin Peikottaren kesämieltä ystävälle-vaihtoon ja Kikka lähetti ystävänkirjansa minulle täytettäväksi. Sitten iso projekti on Keijukammarin Tanjan 100- teema atc-kortit loppuun. Oon tässä koneella etsiny myös uusia vaihtoja :D Jos joku sattuu hokaamaan niin täällä ois innokas vaihtaja atc-kortteihin ja decoja haluisin koristella!!!

Sattuneesta syystä minua syyhyttää tehdä joulukortit ens jouluks valmiiks. Jouluna on sitten vähän muuta ajateltavaa ja kädet täynnä hommaa, että kortit ei varmasti valmistu siinä hässäkässä. Joten niitäkin aijon tässä suunnitella!

Oih ihanaa kun tulee kesä. Vaikka oonkin talvi ihmisii...mutta viime talvi ei ollu talvi...pitkistynyt syksy paremmin...!

Okei, mutta nyt mä jatkan iltapuuhilla, mitä ne nyt sitten onkaan. heh.
Mutta ihanaa kesän oottelua kaikille!!