Minulle tuli lähetys :) osallistuin Korttimateriaali vaihtoon askartelutavara vaihto-blogissa ja Hipsu lähetti minulle ihania matskuja!! Kiitos! Vaihdossa oli ehtona että pitää tehdä kortti ja minä sain seuraavaa aikaiseksi.

Tällä kortilla minä sitten osallistun CardChallengeen. Kortti on siis tehty #48 pohjalla. Että vähän niinku kaks kärpästä kerralla :) Vähän tietoa, että en tykkää väritää noita leimakuvia, minusta ne on kauniita ilmankin. Kortti menee veljen tytölle kun se täyttää kaksi.

Kiitti Peikottarelle atc-naiset vaihdosta, perillä ovat, mutten jaksa/kerkeä kuvaamaan nyt. Askarteluilahdusta odottelen vielä :) ja tietty SAY POSTIA :D mutta mä meen nyt viihdyttämään tota kiukkupussia, eli pientä poikaani josta on paljastunut tän päivän aikana oikea "en tykkää tästä, enkä tästä, en tykkää olla tässä ja älä pistä mua olkapäälle...."-tyyppi...heh. Ja ainoa mistä tykkää on pomputtaminen ja voi elämä sitä ihanaa hekotusta! Kädet vaan sanoo: voi morjes että osaa painaa toi vesseli!

Omii