On ollu kaks päivää lumi maassa ja täytyy sanoa että on ihanaa. Pirteä ilma ja aurinko paistaa. Toivotaan että pysyy kauan! Eikä tuli takasyksyä.

Täällä odotellaan tuskissaan lapsen syntymää. Kaikki mikä tippuu multa käsistä jää lattialle lojumaan. En taivu niitä nostamaan. Ja ah kenkiä on turha yrittää itte solmiakkaan. Joten tähän asti olen käyttänyt läpykkäitä. Nyt vaan ei enää voi kun on niin suuri kaatumisen vaara. Vessassa käyntikin tuottaa ongelmia.. Kädet ei kertakaikkiaan yllä :D

Eipä tässä ole kun 9 päivää laskettuun aikaan. Terkkarikin soitteli ja kyseli vointia. Maanantaina on viimeinen käynti siellä ja kerroin että turvotusta on enemmän varmaan ku laki sallii. Mutta verenpaineet on ihan ok ollut joten pitää vaan varoa ettei nouse.

Ainiiin. Me nyt vihdosta ja VIIMEIN saatiin ostettua se auto! Mitä on heinäkuusta oltu ostamassa. Mä en kertakaikkiaan jaksanu vängätä miehen kans siitä mikä merkki ostetaan ja niin me päädyttiin taas Opeliin. Mies ei oo mikään autofriikki, ei todellakaan ja nyt hän halus niin ja niin ison koneen ja plaa plaa plaa. Mä olen sitä mieltä että me ei oltas tarvittu mitään iso litraista ja KUUSI vaihteista, mutta diesel kun on niin kaipa se on parempi...en tiä. Mä ajelin sillä eilen ja täytyy sanoa että mun hoksottimet on ihan jotain muuta kun päällä...jotenki kaikkee varoo liikaa ja on sellanen olo että apua mikä näistä polkimista on jarru! Ja mein entinen auto oli paljon tilavampi ku tää uusi jonka pitäis olla tilavampi. Onhan se, mutta lyhyt jalkaisena olen tässä autossa liian lähellä rattia. Maha ottaa kiinni rattiin ja ajo on hieman hankalaa.

Käväsin eilen kirppiksellä kun mies oli lauluharkoissaan. Mukaan tarttui joulukoristeita :) Siellä oli yllättävän paljon niitä. Ja halvalla! Täytyy vielä mennä huomenna käymään jossain muuallakin jos niitä löytyis. En halua ostaa uutta krääsää, jotenkin näistä vanhoista on paljon enemmän iloa. Jotkut oli siis tosi kuluneita (pallot) ja ajattelimme miehen kans askarrella niistä uusia :) tää on mein eka joulu "isona" perheenä ja ilmeisesti mies on aatellu että hänenkin pitää osallistua lapsen kanssa askarteluun. Ihanan suloista :) Hän haluaa luoda perinteitä.

Vaikka minä vietän jouluni isän tykönä. Tulen kyllä yöksi kotiin varmaankin. Mies haluaa jäädä tulevien isovanhempien luo :) mä en....heh. Niille kun tämä on ihan ensimmäinen lapsenlapsi, niin kai se haluaa että vauva on ekan joulun siellä. Mein isälle tämä on seitsämäs lapsenlapsi, että sillä ei oo niin väliä :)

Mutta pirteitä pakkasia lähetellen, Omii