18.1.07 tilanne:
weight.png

Heip kaikki!

Ylhäällä näette tuollaisen mitan. Se on minun painonpudotusmitta :D
Kuten huomata saattaa painoa on reippaasti. Mikä minut sai laihduttamaan
oli se että en ole ikuna painanut noin paljoa. Se on pysynyt siinä 90 kg kieppeillä
yli sekä ali, muttei lähemmäs sata! Ikuna.

Niinpä syksyllä liityin CMS clubiin. Noh, minulla sitten kävi niin että ei salilla tullut
käytyä aktiivisesti kun minusta tuntui että en saa mitään tukea. Noh, liityin kolmisen
viikkoa sitten myös Painonvartioihin . Ja kolme viikkoa kolme kiloa kevyempänä
voin sanoa että kyllä kannatti!

Eräs ystävistäni sanoi että ompas kallista, mutta vastaukseksi hän sai, mä teen mitä
vain että laihdun! Tavoitteeni on hiukan kaukana, mutta jonain päivänä minä SAAVUTAN
sen!

Haluan kirjoittaa tästä projektista, koska haluan että muutkin innostuvat!
Kerron myöhemmin parista olennaisesta faktasta jotka ovat minut lihavaksi saaneet.
Mutta siitä sitten myöhemmin kun olen saanut kerättyä kaiken materiaalin.

Tsemppiä itselleni :D